8. siječnja 2020. bilo je točno dvije godine od otvaranja prve virtualne učionice Škole za život, učionice Informatika – CKR namijenjene učiteljima i nastavnicima Informatike.
Ta učionica obilježila je stvaranje novog pristupa u profesionalnom razvoju učitelja i nastavnika u Republici Hrvatskoj te uključivanje u svjetske trendove suvremenog profesionalnog razvoja koji uključuje kontinuiranu podršku kombinirajući edukacije uživo i online.
U virtualnoj učionici je sudjelovalo 1450 polaznika s kojima je radilo 12 mentora koji su ujedno i autori sadržaja edukacije i kurikuluma. Tijekom ove dvije godine u virtualnoj učionici bilo je 27 tema koje su sve zajedno obuhvaćale 178 sati edukacije, a polaznici su na njima zasluženo dobili 10 433 značaka.
Teme u virtualnoj učionici osmišljavane su tako da uključuju nekoliko metoda poučavanja i vrednovanja, koristeći se različitim oblicima izvora znanja te različitim metodama vrednovanja od automatskog vrednovanja u kvizovima, davanja povratnih informacija od strane mentora, ali i kolegijalnog vrednovanja u kojem polaznici daju jedni drugima povratne informacije. Na taj način su polaznici mogli iskusiti različite pristupe koje su nakon toga isprobavali i u svojim učionicama.
Kratki sažetak aktivnosti i resursa u virtualnoj učionici pokazuje da smo u ovih 27 tema imali:
Među temama se našlo za svakog ponešto od Računalnog razmišljanja, e-Društva, Vrednovanja, Rješavanja problema, Kurikulumskog planiranja, preko Sata kodiranja, Dabra i Dana sigurnijeg interneta.
Možemo se zajednički podsjetiti prvih tema iz 2018.
Posebno smo bili ponosni proglašavanjem najmarljivijih polaznika koji su uspješno završili sve teme u prvih 100 dana virtualne učionice.
U virtualnoj učionici za Informatiku svi smo zajedno puno toga naučili stoga vam hvala na aktivnom sudjelovanju, povratnim informacijama i spremnosti za isprobavanje novih pristupa i mogućnosti profesionalnog razvoja, komunikacije i suradnje.