Novosti

Francuski jezik, skupovi uživo – priprema za frontalnu primjenu novih kurikuluma, siječanj 2019.

Francuski jezik, skupovi uživo – priprema za frontalnu primjenu novih kurikuluma, siječanj 2019.

Objavljeno: 17. veljače 2019.

Stručna usavršavanja na županijskoj/lokalnoj razini okupila su tijekom siječnja na pet lokacija u Republici Hrvatskoj učitelje i nastavnike francuskog jezika osnovnih i srednjih škola s ciljem pripreme za provedbu Cjelovite kurikularne reforme u nastavi francuskoga jezika.

Na pet skupova sudjelovalo je 77 sudionika: na skupu u Zagrebu (Klasična gimnazija Zagreb) sudjelovalo je 37 sudionika, u Dubrovniku (Privatna gimnazija Dubrovnik) 10 sudionika, u Rijeci (Francuska Alijansa) 8 sudionika, u Imotskome (Gimnazija dr. Mate Ujevića) 12 sudionika i u Zadru (OŠ Šimuna Kožičića Benje) 9 sudionika.

Prema rezultatima ankete koju je ispunio 71 sudionik, 98 % u potpunosti je ili djelomično zadovoljno organizacijom skupa.

 

Navedene rezultate sudionici su potkrijepili i opisnim komentarima: „sadržaji bili prezentirani i objašnjeni jasno i učinkovito“, „skup je bio ležeran i opušten, ali vrlo koristan“, „skup je bio uspješan i voditeljice skupa su detaljno i motivirajuće iznijele argumente za postojeću potrebu za promjenama i usavršavanjem“. U tekstualnim komentarima sudionici su također istaknuli da su susreti uživo „dragocjeni“.

Rezultati su potvrdili da su skupovi bili potrebni budući da su gotovo svi sudionici skupove procijenili korisnima (u potpunosti ili djelomično) za razumijevanje promjena u sustavu obrazovanja.

Vrlo važno je istaknuti da su sudionici svoje sudjelovanje tijekom stručnoga skupa procijenili vrlo aktivnim, sa srednjom ocjenom 4.06, što je između ostalog i pokazatelj pristupa predavačica, članica stručne radne skupine za francuski jezik: Mirjane Franić, Tomislave Kraljić, Ree Lujić, Kristine Pirs, Vesne Poljak i Loreane Selišek Butina. Pripremljenost predavačica sudionici su potkrijepili sljedećim komentarima: „predavačica su stvorile pozitivno i suradničko ozračje“, „predavačice vrlo kvalitetno pripremile“, „predavačice su izlagale jasno i precizno“, „predavačice su kompetentne“.

Rezultati ankete pokazali su, između ostaloga, da je većina učitelja i nastavnika francuskoga jezika već proučila kurikulum francuskog jezika (80.3%), da ih 88.7% razmjenu ideja i materijala za nastavu i upotrebu digitalnih priručnika vidi kao mogućnost administrativnog rasterećenja, te da se čak 78.9% učitelja i nastavnika francuskoga jezika već sada dobro snalazi u virtualnoj učionici u Loomenu.

Povratne informacije prikupljene od sudionika pokazale su da bi učitelji i nastavnici francuskoga jezika željeli da se u narednim edukacijama naglasak stavi na IKT u nastavi, na inkluzivno obrazovanje, a osobito na vrednovanje.

Budući da su sudionici su bili zadovoljni organizacijom, temama i predavačima moguće je zaključiti da su stručni skupovi u siječnju namijenjeni učiteljima i nastavnicima francuskoga jezika u potpunosti ispunili svoju svrhu

Francuski jezik izvješće
Podijelite članak:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin