Pipreme za uvođenje kurikuluma nastavnoga predmeta Francuski jezik i profesionalno usavršavanje učitelja i nastavnika francuskoga jezika u Školi za život odvijalo se od 15. svibnja 2018. do 12. srpnja 2019. godine u tri virtualne učionice: učionici za učitelje i nastavnike uključene u eksperimentalnu provedbu programa Škola za život, u učionici za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje i voditelje županijskih stručnih vijeća te učionici za sve učitelje i nastavnike francuskog jezika.
Virtualna učionica Francuski jezik u Školi za život okupila je učitelje i nastavnike iz eksperimentalnih škole kako bi se pripremili za eksperimentalnu provedbu predmetnog kurikuluma. Edukacija se provodila u dvije faze. Prva faza virtualne učionice trajala je od 15. svibnja 2018. do 19. kolovoza 2018. godine, a druga je faza virtualne učionice trajala od 20. kolovoza 2018. do 12. srpnja 2019. godine. Edukacija se sastojala od 14 tema ukupnoga trajanja 84 sata, a sadržaji tema odnosili su se na učenje i poučavanje predmeta Francuski jezik, razradu odgojno-obrazovnih ishoda, planiranje poučavanja, vrednovanje te na uporabu digitalnih alata za unaprjeđenje nastave francuskoga jezika.
Virtualna učionica Francuski jezik za više savjetnike Agencije za odgoj i obrazovanje te voditelje županijskih stručnih vijeća otvorena je u prosincu 2018. godine. Tijekom jednomjesečne edukacije polaznici ove učionice su dijelili primjere dobre prakse i sudjelovali u raspravama o kompetencijama 21. stoljeća, promjeni paradigme poučavanja, aktivnom učenju i strategijama učenja.
Virtualne učionice za učitelje i nastavnike Francuskoga jezika bile su otvorene od 15. prosinca 2018. do 12. srpnja 2019. Edukacija se sastojala od šest tema ukupnoga trajanja 92 sata. Polaznici su učili i razmjenjivali znanja i ideje o predmetnomu i međupredmetnim kurikulumima, kurikulumskom pristupu poučavanju i planiranju, kompetenciji učiti kako učiti i vrednovanju.
Tijekom lipnja i srpnja održano je 5 skupova uživo na kojima je bilo 80 sudionika.