Lipanj i srpanj 2019.

Informatika, skupovi uživo – priprema za frontalnu primjenu novih kurikuluma, lipanj i srpanj 2019.

Informatika, skupovi uživo – priprema za frontalnu primjenu novih kurikuluma, lipanj i srpanj 2019.

Objavljeno: 29. srpnja 2019.

U periodu od 3. lipnja 2019. do 12. srpnja 2019.  održana su 33 skupa za  44 Županijska stručna vijeća na kojima je sudjelovalo 999 učitelja informatike.

Za razliku od ostalih predmeta učitelji informatike imaju godina dana iskustva rada prema novom kurikulumu te više od godinu dana online edukacije što je rezultiralo potpuno novim pogledom na promjene u odnosu na rujan.

Zaokruživši jedan kurikulumski krug , učitelji su spremni (uz već uočene izmjene I prilagodbe )za narednu školsku godinu. Prirodna radoznalost I želja za učenjem u mnogome su olakšale prvu godinu rada prema ishodima.

Ishodi stručnog skupa: Učitelj/nastavnik povezuje ishode učenja, aktivnosti i vrednovanja primjenjujući kurikulumski pristup poučavanju. Prati svoje napredovanje tijekom učenja, uspješno surađuje u različitim situacijama te samovrednuje i kolegijalno vrednuje proces učenja i rezultate skupine.

Edukaciju su proveli:

  • članovi Stručne radne skupine: Predrag Brođanac, Nikolina Bubica, Darija Dasović, Zlatka Markučič, Marina Mirković, Darko Rakić, Maristela Rubić i Ela Veža;
  • viši savjetnici AZOO-a : Eugen Ban I Viktorija Vranešić,
    te vanjski suradnici AZOO-a: Saida Deljac I Dragan Stanojević.

Sudionici ovih edukacija izrazili su svoje mišljenje putem ankete koju je ispunilo 759 učitelja.

Skupovima je prisustvovalo 999 učitelja te je anketu ispunilo 759 sudionika što je gotovo 76% sudionika skupa, a rezultati govore sami za sebe.

2. Koliko dugo radite u obrazovanju?

3. Kako biste ocijenili svoje sudjelovanje tijekom stručnog skupa? (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)?

4. Jesu li Vam informacije dobivene na ovom skupu pomogle u razumijevanju promjena vezanih za planiranje poučavanja?

5. Procijenite svoje kompetencije vezane uz kurikulumsko planiranje. (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)?

6. Definiranje ishoda aktivnosti omogućava/olakšava/ poboljšava svrsishodno i konkretno planiranje nastavnog procesa.

7. Planiranje vrednovanja, koje se odvija odmah nakon planiranja ishoda, pomaže u konkretnijem planiraju aktivnosti

 

8. Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje potiče učenike na veću aktivnost, odgovornost i razvoj samoreguliranog pristupa učenju.

9. Kurikulumsko planiranje poučavanja omogućava da ono bude usmjereno na učenika, a ne na sadržaj.

10. Kurikulumsko planiranje smatram primjenjivim u svojoj nastavnoj praksi.

11. Imam ideju kako napraviti svoj godišnji izvedbeni kurikulum

12. Edukacije su me motivirale da primijenim novi način učenja i poučavanja

13. Teme o kojima bi željeli saznati više u virtualnim učionicama ili na stručnim skupovima uživo.

“Sloboda i odgovoran pristup godišnjem rasporedu sadržaja.”

“Međupredmetne teme”

“Vrednovanje”

“Upoznavanje s novim programima i alatima”

“Programiranje”

“E-portofilio”

“Posebne potrebe učenika.”

“Strukovni kurikulumi”

14. Dodatni komentari o održanom skupu:

“Nakon rješavanja Looomena ovo mi je lijepo zaokružilo cjelinu. “

“Sve super, kad ćemo ponovo?”

“Skup je bio koristan I ugodan.”

“Jedan od boljih skupova u zadnjih nekoliko godina!”

“Dobra atmosfera i skladan rad.”

“Najbolji dio svakog skupa su radionice. 😊”

“Predavači zanimljivi za 5.”

“da je više ovakvih skupova bilo bi malo”

“Za manjinu nije lako.”

“Kvalitetan, razjasnio je i pomogao oko brojnih nepoznanica.”

informatika izvješće
Podijelite članak:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin