Naslovnica

Matific u Hrvatskoj – pregled rezultata

Matific u Hrvatskoj – pregled rezultata

Objavljeno: 28. travnja 2020.

Matific u Hrvatskoj – Pregled

Matific je omogućio dvomjesečno besplatno korištenje svim učenicima i učiteljima u Republici Hrvatskoj

Matific je vodeći digitalni program za učenje i podučavanje matematike. Primjeren je za djecu od predškolskog uzrasta do šestog razreda osnovne škole (6-12 godina), a dodatna razina zadataka prikladna je i za starije uzraste. Program radi na bilo kojem uređaju u online i offline verziji, kod kuće ili u školi, a usklađen je s hrvatskim kurikulumom matematike i u potpunosti preveden na hrvatski jezik te učiteljima omogućuje dodjeljivanje zadataka koji prate nastavne cjeline. Na ovaj način učitelji mogu dodijeliti učenicima zadatke iz matematike i nesmetano raditi na daljinu. Matific se temelji na učenju kroz igru, a koristi se u više od 60 zemalja diljem svijeta i preveden je na 40 jezika.

Svim učenicima su nakon prijave u sustav dostupni svi zadaci za odabrani razred te ih mogu samostalno rješavati, što ujedno omogućuje i sudjelovanje roditelja  u aktivnostima učenja.

  • Matific je usklađen s hrvatskim kurikulumom
  • Učiteljima omogućuje dodjeljivanje zadataka koji prate nastavne cjeline
  • Prilagođava se svakom učeniku i prati njegov napredak
  • Automatizirana izvješća s rezultatima učenika stižu učitelju na profil
  • Temelji se na učenju kroz igru; kroz zabavne epizode i stvarne primjere vodi učenike kroz nastavne cjeline
  • Dostupno je preko 2000 zadataka, a osim animiranih i interaktivnih epizoda, u Matificu možete pronaći i radne listove za svaku nastavnu cjelinu.

U Matificu svaki učitelj i svaki učenik ima pristup svom profilu, što ga čini idealnim programom za učenje na daljinu. Matific ima i odobrenje  Agencije za odgoj i obrazovanje.

Matific u Hrvatskoj – Pregled aktivnosti učenika

52% svih riješenih zadataka su zadaci kojima učenici pristupaju samostalno. Zadaci u Matificu su povezani s kurikulumom što osigurava učenicima samostalni pristup zadacima koji prate nastavne cjeline pojedinog razreda.

 

Učenici se prosječno prijavljuju više od pet puta tijekom radnog tjedna, što znači više puta dnevno. Učestalije je korištenje Matifica od strane učenika u Republici Hrvatskoj od učenika u SAD-u. Isto vrijedi i za učitelje.

 

 

46.9% zadataka su učenici riješili na mobitelima ili tabletima. Pokazuje se da su mobiteli i tableti ključan dio u modernom učenju i poučavanju.

Matific u Hrvatskoj – Pregled rezultata po kurikulumu

Domena Oblik i prostor je nešto teža za učenike 1. razreda. Učenici u toj domeni imaju slabiji rezultat (prosječna uspješnost je 52 %) i trebalo im je više vremena za rješavanje zadataka (prosječno 15 min).

 

U odnosu na ostale domene, učenici 2. razreda su proveli manje vremena rješavajući zadatke iz domene Podaci, vjerojatnost i statistika (7-9 min ) i ostvarili slabije rezultate (manje od 70%). Oni su proveli najviše vremena u Matificu (97 min po učeniku) i to najviše u domeni Brojevi (85 min/učenik).

 

Domena Oblik i prostor je izazovno područje i za učenike 3. razreda. Riješili su veći broj zadataka, ali je prosječna uspješnost ispod 50 %.

 

Učenici 4. razreda imaju poteškoća s domenom Podaci, vjerojatnost i statistika što pokazuju rezultati u tom polju (uspješnost 35 %). S druge strane, imali su bolje rezultate u domenama Oblik i prostor i Mjerenje od učenika 2. i 3. razreda.

 

Učenici 5. razreda imaju dosljedne rezultate kroz sve domene, ali je vidljivo slabije razumijevanje skupova točaka u ravnini s obzirom na 20 % niže rezultate u odnosu na ostale odgojno-obrazovne ishode Oblika i prostora.

 

Učenici 6. Razreda imaju niže rezultate (uspješnost oko 52 %) na zahtjevnijim razinama zadataka domene Oblik i prostor uključujući pravokutni koordinatni sustav u ravnini.

Matific u Hrvatskoj – Povratne informacije učitelja i učiteljica

Učitelji su oduševljeni Matificom i žele ga i dalje koristiti kao nastavni alatu svojim razredima. 98.7 % učitelja želi i dalje koristiti Matific.

Povratne informacije

Oduševljena sam Matificom i načinom na koji angažira učenike te oni s veseljem rješavaju zadatke i žele još :). Perica Vulić Vočanec, OŠ Ivana Meštrovića

Učenici su jako motivirani za rad. Roditelji vrlo zadovoljni što je ovakav jedan program trenutno besplatan. Voljeli bi da tako i ostane. Ljerka Vugernicek Surla, OŠ Tin Ujević

Koristim ga kao dodatni digitalni sadržaj za uvježbavanje sadržaja. Pomaže mi u formativnom vrednovanju kad im dodijelim određene zadatke da riješe u dogovoreno vrijeme. Odlični su za to PDF obrasci koji zamijene diktat, konkretno se radi o množenju ili dijeljenju (2.r). Slavica Koren, OŠ Petra Preradovića Pitomača

Učenici su jako zadovoljni i zainteresirani za rad. Sve im je jako zanimljivo i jedva čekaju nove zadatke. Roditelji su također zadovoljni kada vide da su učenici zainteresirani, a ujedno i utvrđuju znanja. Marijana Butor, OŠ Antunovac

Svi su oduševljeni Matificom. Roditelji primjećuju napredak u učenju matematike. Melita Bačani, OŠ Martijanec

Jako sam zadovoljna. Webinar je savršeno odrađen, vrlo jasan i koristan. Za bilo kakve probleme koji su se javili prilikom dodjeljivanja zadataka odmah sam dobila povratnu poruku od Matifica. Sandra Kegel, OŠ Centar Pula

Roditelji i učenici su oduševljeni posebno učenici jer je pristup učenja kroz igru najbliži i najzanimljiviji upravo njima. Ovdje svi oni koji vole i inače igrati igrice sada su presretni da ih igraju pa i vezano
uz matematiku. Sandra Sekulić, OŠ Hugo Badalić, Slavonski Brod

U roku sat vremena od kad su se spojili javilo mi se troje roditelja i svi kažu da su i oni i učenici oduševljeni. Sanela Škevin, OŠ Ivana Gundulića, Zagreb

Matific u Hrvatskoj – Što je sljedeće?

 

Dokument Matific u Hrvatskoj – pregled rezultata možete preuzeti ovdje.


Podijelite članak:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin