Za potrebe edukacije učitelja i nastavnika povijesti i pripremu za uvođenje novog kurikuluma povijesti otvorene su četiri virtualne učionice:
U virtualnim učionicama učitelji i nastavnici upoznavali su se s mnogim temama vezanim za predmetni kurikulum: vrednovanjem, kurikulumskim planiranjem, upotrebom IKT-a i digitalnih alata u nastavi, međupredmetnim temama te izradom godišnjeg izvedbenog kurikuluma. U forumima su učitelji i nastavnici postavljali svoje odgovore, rješavali testove, komentirali odgovore drugih polaznika te tako primjenjivali različite pristupe vrednovanju – samovrednovanje i kolegijalno (vršnjačko) vrednovanje, stvarajući tako bazu materijala koje će moći koristiti u nastavi.
Nakon uspješnog dovršenja aktivnosti i zadataka polaznicima su dodijeljene značke. U sve četiri učionice ukupno je dodijeljeno 6523 značke.
Tijekom lipnja i srpnja održano je 32 skupova uživo na kojima je bilo 947 sudionika.