Evaluacija

Preliminarni rezultati zadovoljstva dionika reforme Škola za život

Objavljeno: 28. prosinca 2018.

Podaci prikupljeni u studenom i prosincu 2018.

Učitelji: N= 1221

Ishodi učenja navedeni u predmetnome kurikulumu/predmetnim kurikulumima ostvarivi su u realnim uvjetima u mojoj školi.

69 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 164
uglavnom se slažem 614
niti se slažem niti se ne slažem 237
uglavnom se ne slažem 87
uopće se ne slažem 19

 

 

 

 

Postavljeni ishodi učenja međupredmetnih tema su ostvarivi.

67 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 118 11%
uglavnom se slažem 625 56%
niti se slažem niti se ne slažem 301 27%
uglavnom se ne slažem 64 6%
uopće se ne slažem 13 1%

 

Eksperimentalni program potiče kontinuirano davanje povratne informacije učeniku.

75 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 287 26%
uglavnom se slažem 546 49%
niti se slažem niti se ne slažem 220 20%
uglavnom se ne slažem 55 5%
uopće se ne slažem 12 1%

 

Jasan mi je cilj eksperimentalnog programa.

68 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 268 24%
uglavnom se slažem 496 44%
niti se slažem niti se ne slažem 237 21%
uglavnom se ne slažem 92 8%
uopće se ne slažem 28 2%

 

Učenici: N = 3544

Posjedujem pametni telefon.

94 % ga posjeduje.

Da 3326 94%
Ne 218 6%

 

Imaš li kod kuće stolno ili prijenosno računalo koji možeš koristiti?

92 % ga posjeduje.

Da 3274 92%
Ne 270 8%

 

S lakoćom koristim računalo ili druge uređaje (npr. tablet, pametni telefon) za učenje.

87 % se slaže.

U potpunosti se slažem 1770 50%
Slažem se 1301 37%
Ne slažem se 319 9%
Uopće se ne slažem 147 4%

 

Jesi li ikad čuo za „Školu za život“?

90 %  Da.

Da 3183 90%
Ne 361 10%

 

Volim raditi u grupi s drugim učenicima.

88 % se slaže.

U potpunosti se slažem 1880 53%
Slažem se 1250 35%
Ne slažem se 286 8%
Uopće se ne slažem 127 4%

 

Na nastavi istražujemo i radimo složene zadatke samostalno ili u grupi.

86 % se slaže.

U potpunosti se slažem 949 27%
Slažem se 2091 59%
Ne slažem se 417 12%
Uopće se ne slažem 82 2%

 

 

Primjećujem da je ove školske godine nešto u nastavi drugačije nego prije.

86 % se slaže.

U potpunosti se slažem 1628 46%
Slažem se 1417 40%
Ne slažem se 335 9%
Uopće se ne slažem 163 5%

 

 

Na nastavi učimo na zanimljiv način.

67 % se slaže.

U potpunosti se slažem 706 20%
Slažem se 1670 47%
Ne slažem se 912 26%
Uopće se ne slažem 255 7%

 

Ravnatelji: N= 53

Ishodi učenja navedeni u predmetnim kurikulumima ostvarivi su u realnim uvjetima u mojoj školi.

83 % ravnatelja se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 5 9%
uglavnom se slažem 39 74%
niti se slažem niti se ne slažem 7 13%
uglavnom se ne slažem 2 4%
uopće se ne slažem 0 0%

 

Eksperimentalni program potiče kontinuirano davanje povratne informacije učeniku.

94 % ravnatelja se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 24 45%
uglavnom se slažem 26 49%
niti se slažem niti se ne slažem 3 6%
uglavnom se ne slažem 0 0%
uopće se ne slažem 0 0%

 

Jasno mi je preneseno što se od mene očekuje u eksperimentalnom programu.

81 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 15 28%
uglavnom se slažem 28 53%
niti se slažem niti se ne slažem 8 15%
uglavnom se ne slažem 2 4%
uopće se ne slažem 0 0%

 

Zadovoljan sam načinom uvođenja eksperimentalnog programa u mojoj školi.

81 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 9 17%
uglavnom se slažem 34 64%
niti se slažem niti se ne slažem 9 17%
uglavnom se ne slažem 1 2%
uopće se ne slažem 0 0%

 

Podržavam izvođenje nastave prema eksperimentalnom programu iduće školske godine.

96 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 40 75%
uglavnom se slažem 11 21%
niti se slažem niti se ne slažem 1 2%
uglavnom se ne slažem 1 2%
uopće se ne slažem 0 0%

 

 

Stručni suradnici: N = 125

Detaljno sam pročitao i proučio nacionalni kurikulum razine obrazovanja u kojoj radim.

80 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 21 17%
uglavnom se slažem 79 63%
niti se slažem niti se ne slažem 17 14%
uglavnom se ne slažem 7 6%
uopće se ne slažem 1 1%

 

Primjena Nacionalnog kurikuluma međupredmetne teme Osobni i socijalni razvoj imat će pozitivan učinak na mentalno zdravlje učenika.

65 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 24 19%
uglavnom se slažem 57 46%
niti se slažem niti se ne slažem 39 31%
uglavnom se ne slažem 4 3%
uopće se ne slažem 0 0%

 

Preporučene kurikularne metode i oblici rada u nastavi su primjenjivi.

76 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 20 16%
uglavnom se slažem 75 60%
niti se slažem niti se ne slažem 25 20%
uglavnom se ne slažem 3 2%
uopće se ne slažem 1 1%

 

Jasno mi je preneseno što se od mene očekuje u eksperimentalnom programu.

30 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 10 8%
uglavnom se slažem 27 22%
niti se slažem niti se ne slažem 33 27%
uglavnom se ne slažem 29 23%
uopće se ne slažem 25 20%

 

 

Znam kako učiteljima u školi pomoći u primjeni metoda praćenja i vrednovanja ishoda učenja.

58 % se potpuno ili uglavnom slaže.

potpuno se slažem 20 16%
uglavnom se slažem 52 42%
niti se slažem niti se ne slažem 35 28%
uglavnom se ne slažem 14 11%
uopće se ne slažem 3 2%

 

Preliminarni rezultati zadovoljstva Škola za život
Podijelite članak:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin