Primjeri iz škola

Primjeri iz škola

Osnovna Škola Rugvica

Sadržaji razredne nastave nastali u okviru Škole na trećem dostupni su i kao mobilna aplikacija zahvaljujući hvalevrijednoj inicijativi učiteljice Danijele Klajn iz OŠ Rugvica. Dostupan je sadržaj od 16. ožujka do 29. svibnja dok će sadržaji iz lipnja biti umetnuti naknadno. Pozivamo vas da ih pogledate skeniranjem QR koda ili putem poveznica 1. razred   2. razred  3. razred  4. razred


Gimnazija Sesvete

Učenici Gimnazije Sesvete su sudjelovali u Izazovu u kojem su za vrijeme izolacije snimili kratki video uradak s pokusom iz fizike vezanim za gradivo koje su učili u ovoj školskoj godini. Pokusi su trebali biti originalani, inovativani, kreativani, zanimljivi ili jednostavno smiješni, najbolji od njih objavljeni su u kompilaciji „We love physics“. Izazov je namjenjen popularizaciji fizike i znanosti općenito.
Mirjana Dabac i Tatjana Zemljić


Osnovna škola Ivana Perkovca, Šenkovec  

Mija Kostanjčar, učenica  3. razreda OŠ Ivana Perkovca je kao zadatak u okviru Škole na trećem uz pomoć obitelji uprizorila priču Crvenkapica. Pozivamo vas da pogledate predstavu Crvenkapica.


Osnovna škola Augusta Cesarca, Krapina 

 Učiteljica Nevenka Puh Malogorski šalje primjer razrednog projekta 3.b razreda Osnovne škole Augusta Cesarca iz Krapine, nastalog tijekom nastave na daljinu. Prvi dio virtualne knjige Moja Krapina izradila je učiteljica kao bazu za daljnji rad učenika, a drugi dio su stvarali sami učenici. Pozivamo da pogledate ovaj uistinu zanimljiv projekt na Moja Krapina


Osnovna škola “Petar Zoranić“ Nin, Područna škola Zaton 

 Učiteljica Martina Jelenković iz Područne škole Zaton poslala je Vodič za vježbanje nastao u suradnji s učenicima 2. i 4. razreda. Pozivamo vas da ga pogledate na Vodič za vježbanje


Osnovna škola “Milan Amruš”

Danas slavimo Dan naše škole povodom kojeg smo objedinili naš rad tijekom uspješne nastave na daljinu, želimo s vama podijeliti zajednički uspjeh za koji ste i Vi zaslužni. Bila bi nam čast da pogledate i poslušate naš videospot.

Pozivamo Vas u posjet našoj školi kada prilike to budu dopuštale. Srdačan pozdrav iz Slavonskog Broda!

ravnateljica Nataša Čošić, prof. reh.

Na poveznici možete posjetiti mrežnu stranicu škole i pročitati riječ ravnateljice.


Gimnazija Sesvete

Kao jedan od mogućih odgovora na video lekciju za maturante: “Kako izvući najbolje iz “prijestupne” školske godine” nastao je video ” Leksikon za maturante”. Dugo smo razmišljale što ponuditi našim maturantima umjesto tradicionalnih susreta u školi, umjesto zadnjih pjesama na hodnicima, norijade i maturalne večeri. Nešto toplo, što bi im nekako “zaokružilo” ove četiri godine… Nekako smo došle na ideju snimanja video leksikona gdje maturanti odgovaraju na naša pitanja… kao osvrt, pogled na vrijeme provedeno ovdje.

Pogledajte video maturanata Gimnazije Sesvete kojim su “zaokružili” ovu školsku godinu kroz sjećanja na trenutke u srednjoj školi.

Željka Župan Vuksan, prof., Sonja Jordanić Golub, mag. psych. i Božana Sertić, prof. soc. ped.

Osnovna škola Zorke Sever, Popovača

Elvisa Sekulić, učiteljica matematike

Projektni zadatak za učenike 5. razreda – Matematika i voda

Ishodi:
A.5.3. Povezuje i primjenjuje različite prikaze razlomaka
Povezuje slikovni prikaz razlomka s brojevnim zapisom i obratno.
Opisuje i određuje udio u skupu istovrsnih podataka.
Tumači dobiveno rješenje u kontekstu problema.
A.5.4 Povezuje i primjenjuje različite zapise decimalnoga broja
Opisuje, predočava i primjenjuje jednakost među različitim zapisima brojeva

Učenici su dobili zadatak da na temelju videa Matematika 5.r. – Voda i matematika, autorice Sanje Janeš, prof. matematike, prikažu odnos vode i kopna na Zemlji, odnos slane i slatke vode na Zemlji, prikažu udio slatke vode u ledenjacima i ledenom pokrovu, podzemlju i na površini Zemlje, prikažu udio vode u ljudskom tijelu, te prikažu udio slatke vode u ukupnoj količini vode na Zemlji.

Nakon što prikažu modelom zadane odnose učenici su odgovarali na pitanja:

Kako je primjerenije zvati Zemlju, plavi planet ili vodeni planet?
Što mislite o udjelu slatke vode na Zemlji?
Jeste li mislili da je tako malo slatke vode na Zemlji?
Imaju li svi ljudi jednak pristup pitkoj vodi?
Kako biste vi u budućnosti pokušali zaštititi pitku vodu od zagađenja?
Korelacija s nastavnim predmetom Geografija.

MPT
MPT Učiti kako učiti
uku A.2.1. Uz podršku učitelja ili samostalno traži nove informacije iz različitih izvora i uspješno ih primjenjuje pri rješavanju problema.
uku A.2.2. Učenik primjenjuje strategije učenja i rješava probleme u svim područjima učenja uz praćenje i podršku učitelja.
uku A.2.3. Učenik se koristi kreativnošću za oblikovanje svojih ideja i pristupa rješavanju problema.
uku A.2.4. Učenik razlikuje činjenice od mišljenja i sposoban je usporediti različite ideje
ku B.2.1. Uz podršku učitelja učenik određuje ciljeve učenja, odabire pristup učenju te planira učenje.

MPT Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije
ikt A 2. 1. Učenik prema savjetu odabire odgovarajuću digitalnu tehnologiju za izvršavanje zadatka
ikt A 2. 2. Učenik se samostalno koristi njemu poznatim uređajima i programima.
ikt C 2. 1. Učenik uz povremenu učiteljevu pomoć ili samostalno provodi jednostavno istraživanje radi rješenja problema u digitalnome okružju.
ikt D 2. 2. Učenik rješava jednostavne probleme s pomoću digitalne tehnologije.

Učenici su mogli birati način na koji će prikazati svoje rezultate (plakat, video, prezentacija…). Rad je bodovan po rubrici koja je učenicima dana kad i projektni zadatak, te su učenici prema njoj mogli korigirati svoj rad prije predaje projektnog zadatka.

Svoje rezultate (prezentaciju, plakat, video… koji sadrže slike prikaza i odgovore na pitanja) učenici su unosili u digitalnu bilježnicu u OneNote-u u Sekciju Projektni zadaci na stranici Matematika i voda.

Radovi učenika iz dva 5. razreda objedinjeni su u digitalnom alatu Padlet .


Osnovna škola Vrpolje, Šibenik

Učenici OŠ ”Vrpolje”, Šibenik, su ove godine, već tradicionalno, proslavili Dan Europe, ali ovoga puta na virtualan način. Učenici su imali zadatak da sa svojim mentorima, kao i svake godine predstave odabranu državu Europe na kreativan i zanimljiv način koristeći se digitalnom tehnologijom. Izradili su video filmove i postere u različitim aplikacijama i na taj način predstavili svoju odabranu državu. Također, kod kuće su zajedno sa svojim roditeljima spremali neke od specifičnih jela svoje države. Kako je to sve izgledalo pogledajte na poveznici.


Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku 

Uprava i dramski ansambl HNK osmislili su projekt „HNK u Osijeku za maturante“ kako bi pomogli maturantima u pripremi državne mature. Ovaj spoj glumaca, profesora i učenika omogućit će svim maturantima da dožive i nauče na potpuno drugačiji način zadana djela! Gotove video uratke možete pogledati na HNK u Osijeku za maturante


Majda Bakić, Knjižnice grada Zagreba

Pogledajte izložbe gimnazijalaca Leonarde Vlahov, Jakova Zorića i Petre Štimac čiji su radovi nastali u sklopu projekta KGZ-a Otkrivamo mlade talente (2002 – 2020) uz slogan ”prvih 18 su najvažnije.”


Zdenka Brebrić, I. osnovna škola Bjelovar 

Pedagoginja Zdenka Brebrić osmislila je projekt Ja u doba korone u kojima kroz lik sedmaša problematizira učeničke situacije kako u školskom, tako i u obiteljskom životu. Cilj priča je edukativan, ali služi i za ventiliranje složenijih emocionalnih stanja. Pozivamo da ih pogledate! 


Osnovna škola Mladost, Osijek

Uz rješavanje problema  te kreativnost, važne vještine 21. stoljeća su i samoregulacija učenja, kao i suradnički rad.  U svrhu poticanja i razvoja navedenih vještina i načina razmišljanja učenici 6. razreda (eksperimentalni program) u dužem vremenskom periodu dobili su zadatak osmisliti “proizvod“ na temu Primjenjujem i stvaram s cijelim brojevima“.

Na samom početku učenicima su zadani ciljevi, aktivnosti, te rubrika s kriterijima na temelju koje su mogli unaprijediti svoj rad. Također, učenici su imali mogućnost popraviti svoj rad na temelju vršnjačke povratne informacije, ali prema potrebi i povratne informacije učiteljice.

Učenici su osmislili igre i pravila igranja s cijelim brojevima, neki od njih su snimili video zapis kako se igra igrica i umetnuli u prezentaciju, programirali igricu u Pythonu, te ju snimili, umetnuli fotografije svojih uradaka, osmislili matematički strip, pjesmicu, sudoku, kvizove…

Primjeri nekih učeničkih radova, kao i tijek samog projekta priloženi su ovdje.


Elektrotehnička i prometna škola Osijek

Učenički rad – Seminarski rad: Koronavirus i logistička funkcija (izradio Josip Šimun Kuči, 2. razred)

U procesu poučavanja važan dio je svakako poticanje matematičke komunikacije i rješavanja problema. Učenicima ovaj dio nije jednostavan i nailaze na razne prepreke kao što je npr. javni nastup, kompleksnost teme. Svake godine učenicima pripremim jedan do dva projektna zadataka na kojima rade u timovima ili pojedinačno. Osim što rade na matematičkoj komunikaciji i rješavanju problema, potiče ih se i na međusobnu suradnju, istraživački pristup, upornost i dosljednost u radu. 

 

Cjelina eksponencijalna i logaritamska funkcija osobito je zanimljiva u drugom razredu baš zbog svoje sveprisutnosti u primjeni. Učenici za svoj projektni rad imaju smjernice i zadatke na koje trebaju pronaći odgovor, ali i slobodu da dopune ili naglase dijelove koje smatraju bitnim, te odaberu način prezentiranja. U toku izrade dostupna sam za konzultacije. 

 

Evo što kaže učenik: 

„Ovakvi zadatci mi se sviđaju jer omogućavaju nam da proučimo razne grane znanosti i društva, a time i povežemo svakodnevni život s matematikom. Zanimljivo mi je što moramo tražiti razne izvore kako bismo dobili najtočnije podatke i time si razvijamo percepciju analize.“ 


Osnovna škola “Antun i Stjepan Radić“ Gunja

Imaš znanje? Dokaži! i Imaš talent? Pokaži! višegodišnji su projekti osnovne škole “Antun i Stjepan Radić” u Gunji. Godinama realiziran na razini škole, par godina na razini Cvelferije, a kako smo zbog

Covid-19 potjerani u online okruženje, ove godine njihov projekt nema granica i barijera!

Ako želite negdje nešto objaviti, više detalja možete pronaći na stranici škole.


Umjetnička škola Matka Brajše Rašana Labin

Vrijedni i neumorni učenici iz Umjetničke škole Matka Brajše Rašana pokazali su nam svoje umijeće putem virtualnih koncerata koje možete pogledati na Umjetnička škola Matka Brajše Rašana.


Osnovna škola Belica i Osnovna škola Domašinec

Iz videolekcija u kreativne uratke! Pogledajte likovne radove učenika Osnovne škole Belica i Osnovne škole Domašinec koje su izradili pod mentorstvom učiteljice Emine Kefelje.


Osnovna škola Frane Petrića Cres

Vrijedni učenici Osnovne škole Frane Petrića s Cresa su sa svojom učiteljicom Koraljkom Polaček izradili Virtualni pano tijekom nastave na daljinu na kojem se nalaze prekrasni likovni radovi. Ako tražite inspiraciju za vlastiti likovni pano, svakako posjetite njihov virtualni pano.


Osnovna škola Ivane Brlić Mažuranić Ogulin, PŠ Jasenak

Učiteljica Simica Maravić iz Područne škole Jasenak, Osnovne škole Ivane Brlić Mažuranić Ogulin, podijelila je s nama svoju razrednu stranicu, koja osim obrazovnih materijala sadržava i kreativne uratke njenih marljivih učenika, a možete ju pronaći putem poveznice Područna škola Jasenak.


Glazbena škola Frana Lhotke Sisak

Učenici Glazbene škole Frana Lhotke u Sisku zajedno sa svojim profesorom Danijelom Majcenom pokazali su kako izolacija ne sprječava njihovu kreativnost te su priredili virtualni koncert koji možete pogledati na poveznici.


Osnovna škola Pučišća

Učiteljica Svjetlana Tucman iz Osnovne škole Pučišća poslala je likovne radove svojih vrijednih učenika na temu Eko-eko. Ovo je uspješan primjer spoja Hrvatskog jezika i Likovne kulture, a radove možete pronaći putem poveznice EKO likovni radovi.


Glazbena škola Zlatka Grgoševića Sesvete

Učenici Glazbene škole Zlatka Grgoševića u Sesvetama, zajedno sa svojim profesorima, pripremili su humanitarni virtualni koncert za učenike čije su kuće stradale u nedavnom potresu, a možete ga pronaći na stranici obavijesti škole.


Osnovna škola Budaševo-Topolovac-Gušće

 Učenici OŠ Budaševo-Topolovac-Gušće su u suradnji s učiteljicom Dubravkom Granulić izradili audio snimku o tome kako oni doživljavanju nastavu na daljinu. Poruke podrške i njihova iskustva nastave možete čuti putem poveznice nastava na daljinu.


Osnovna škola Tituša Brezovačkog Zagreb

 Učenici Osnovne škole Tituša Brezovačkog iz Zagreba u suradnji sa svojom učiteljicom Kristinom Ključarić izradili su sadržaj na temu kompozicija i fotomontaža te na svoj način prikazali poznata umjetnička dijela. Zanimljive fotografije i njihovu interpretaciju poznatih umjetničkih dijela možete pogledati putem poveznice kompozicija i fotomontaža.


Majda Bakić, Knjižnice grada Zagreba

I knjižnice se brinu o obrazovnim materijalima, stoga pogledajte njihove uratke na poveznicama Ključ do znanja i Projekti za djecu i mlade.


Teatar Tirena

 Teatar Tirena donosi ideju za kreativan odmor – „Mašta je supermoć“. Ponedjeljkom, srijedom i petkom objavljivat će video uratke s različitim kazališnim sadržajima koje djeca mogu sama ili s roditeljima raditi kod kuće.

Prva dva video uratka možete pronaći na poveznicama Superheroji i Izokreni bajku. Sve video uratke objavljuju na svojoj web-stranici www.tirena.hr te na društvenim mrežama.


Tanja Debelec,  1. osnovna škola Čakovec

Matematička slikovnica inspirirana je Interaktivnim matematičkim bilježnicama kolegice Marijane Karničnik, a članak o njima možete pročitati u časopisu Matematika i škola br. 103, veljača 2020.

Pogledajte fotografije i videozapise učeničkih radova.


Elvisa Sekulić, OŠ Zorke Sever, Popovača

OŠ Eugen Kumičić u Rijeci – Eugenijalci ostaju doma

U nastavku možete pogledati poučan video koji su snimili vrijedni učenici OŠ Eugen Kumičić. Radi se o školskom projektu Eugenijalci ostaju doma u okviru kojega su učiteljica, učenici i roditelji 3. c razreda osmislili i snimili video kojim pokazuju važnost poštivanja mjera Civilnog stožera.

Video uradak osim edukativnog obilježja predstavlja pozitivan primjer partnerskog odnosa škole i roditelja te međusobne suradnje i podrške koju u ovim okolnostima treba dodatno osnažiti.


Božana Tenji, Druga srednja škola Beli Manastir

Primjeri digitalnih bilježnica OneNote

Profesorica Božana Tenji je s nama podijelila svoje predavanje koje je održala na konferenciji CUC i webinar u kojima govori o primjeni digitalnih bilježnica OneNote za učenike i nastavnike, s korisnim primjerima iz višegodišnje prakse, a dostupni su putem poveznice:
https://meduza.carnet.hr/index.php/media/videos?query=Bo%C5%BEana

Na poveznici http://www.usfm.hr/tenji-primjena-digitalnih-biljeznica/ možete pronaći i upute kako napraviti digitalnu bilježnicu u programu OneNote.


Interaktivna Web Sketchpad matematika

HUNI – Hrvatska udruga nastavnika istraživača pripremila je edukativne materijale za izvođenje nastave na daljinu za predmet Matematika. Zahvaljujemo Proven Grupi na ustupljenom materijalu za korištenje.

Izrađeni su materijali za online nastavu Matematike za učenike osnovnih škola od 1.do 8. razreda. Također se mogu pronaći i materijali za online nastavu Matematike za učenike od 1. do 4. razreda srednje škole. Besplatne interaktivne online materijale u obliku digitalnih knjiga za osnovnu i srednju školu možete pronaći i koristiti putem poveznice Web Sketchpad matematika.

OŠ Rajić

Poštovani,

iako ne možemo biti u školi, družiti se međusobno i s našom učiteljicom, vrijedni smo i kod kuće puno učimo. Svaki dan redovito pratimo Školu na 3. Računamo, pišemo, pjevamo i crtamo s učiteljicom Đurđom i vježbamo s poznatim sportašima. Osim toga rješavamo puno kvizova, igara i testova koje je za nas izradila naša učiteljica Mira u našoj Virtualnoj učionici u Loomen-u, vježbamo matematiku na Matific-u, igramo igre i kvizove u LearningAppsu i Quizizzu. To nam nije obavezno, nego tko što i koliko želi vježba. A mi želimo naučiti čitati, pisati i računati do 20. Zato smo jako vrijedni i puno učimo. Hvala našim dragim roditeljima koji svaki dan s nama marljivo uče. Hvala Vama, poštovana ministrice, hvala HRT-u, učiteljici Đurđi i svima koji su nam omogućili da možemo imati nastavu od kuće. Ostat ćemo doma koliko god treba, ali ćemo i dalje vrijedno raditi kao da smo u školi, kao ove pčelice.

Puno pozdrava od učenika prvoga razreda OŠ Rajić i njihove učiteljice Mire Čuvidić!

OŠ Rugvica, 2. a – Sve će biti u redu

OŠ Dragutina Tadijanovića Petrinja – PŠ Mošćenica

 

 


Srednja škola Novi Marof


Zdravstvena škola Split
Grafički prikaz rezultata – Nastava na daljinu

N=568


Božana Tenji, Druga srednja škola Beli Manastir

Primjena digitalnih bilježnica

Primjena digitalnih bilježnica za učenike i nastavnike –  Meduza


Tomislav Aračić, Tehnička škola Slavonski Brod

Višeslav Račić, OŠ Ante Kovačića, Marija Gorica

Microsoft Teams – rad u alatu


Marijana Jakelić, OŠ Kneževi Vinogradi


Marina Uvalić Sertić, OŠ Hrvatski Leskovac


Danijela Naranđa, Srednja škola Prelog


Centar za odgoj i obrazovanje Krapinske toplice

Poštovani,

dozvolite mi da vas ovim putem kratko upoznam s poduzetim aktivnostima u Centru za odgoj i obrazovanje Krapinske Toplice: 

Pratimo sve Vaše obavijesti i upute i čestitamo Vam na ogromnom angažmanu! Vjerujemo u naš zajednički uspjeh!
Srdačan pozdrav iz Krapinskih Toplica!


Anica Globan Kovačić, OŠ Vojnić

Poštovana ministrice,

sve pohvale za nastavu na daljinu. Škola na Trećem, suradnja s roditeljima i moje povratne informacije djeci u vezi urađenog odlično funkcioniraju. Ovo im je bio jučerašnji zadatak iz Likovne kulture. Riječ je o učenicima 1. b razreda OŠ Vojnić.

Želim Vam svako dobro, Anica Globan Kovačić

 

Poštovana ministrice, da Vam pokušamo  uljepšati dan. Učenicima sam zadala zadatak iz Glazbene kulture sastaviti rap o ŠKOLI NA TREĆEM. Ovdje je nekoliko linkova na video zapise njihovih uradaka:

https://www.youtube.com/watch?v=xtgqTCIBb8w 

https://www.youtube.com/watch?v=GXpmQPYSZ3A 

 https://www.youtube.com/watch?v=efxA6eyD6ik 

 https://www.youtube.com/watch?v=EJGLzw-GJYk 

 https://www.youtube.com/watch?v=H71XYZZjYKU 

 https://www.youtube.com/watch?v=OOHjqpxSfu4 

Lijep pozdrav iz Vojnića,

1.b i Anica Globan Kovačić


Primjeri iz vrijednih domova

Obitelj Pavlić Držanić

Poštovani,

pratim sa sinom nastavu na daljinu, 3. razred. Uživamo pratiti učitelja koji nam je ponudio modernu, zanimljivu, nenametljivu nastavu s brojnim poveznicama sa svakodnevnim životom, a toplim pristupom ušao u naša srca. Potaknuti nastavom napravili smo piramidu zdrave prehrane s policama. Sličice namirnica dijete stavlja na odgovarajuću policu učeći pri tome koje namirnice treba jesti u većoj količini, a koje izbjegavati. Posebno je primjerena za rad s djecom s teškoćama. Ideju i sliku piramide dijelimo s vama i  ovim putem dozvoljavam da je prema vašoj procjeni podijelite dalje.

Srdačan pozdrav, Zlatka Pavlić Držanić


Mia Tomrlin