Lipanj i srpanj 2019.

Pripreme za frontalnu primjenu – edukacija u lipnju i srpnju 2019.

Pripreme za frontalnu primjenu – edukacija u lipnju i srpnju 2019.

Objavljeno: 29. srpnja 2019.

Županijskih stručnih vijeća
Radionica
Polaznika

 

Tema radionice: Kurikulumski pristup poučavanju
Upitniku je popunilo 13.000 polaznika, a od toga 10 851 učitelja i nastavnika i 1449 ravnatelja i stručnih suradnika.

 

Učitelji i nastavnici (N=10 851)

 

Jeste li zadovoljni organizacijom skupa?

 


Kako biste ocijenili svoje sudjelovanje tijekom stručnog skupa? (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)


Jesu li Vam informacije dobivene na ovom skupu pomogle u razumijevanju promjena vezanih za planiranje poučavanja?


Procijenite svoje kompetencije vezane uz kurikulumsko planiranje


Procijenite svoje kompetencije vezane uz kurikulumsko planiranje (prema godinama staža u obrazovanju)


Definiranje ishoda aktivnosti omogućava/olakšava/ poboljšava svrsishodno i konkretno planiranje nastavnog procesa.


Definiranje ishoda aktivnosti omogućava/olakšava/ poboljšava svrsishodno i konkretno planiranje nastavnog procesa (prema godinama staža u obrazovanju).


Planiranje vrednovanja, koje se odvija odmah nakon planiranja ishoda, pomaže u konkretnijem planiraju aktivnosti


Planiranje vrednovanja, koje se odvija odmah nakon planiranja ishoda, pomaže u konkretnijem planiraju aktivnosti (prema godinama staža u obrazovanju).


Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje potiče učenike na veću aktivnost, odgovornost i razvoj samoreguliranog pristupa učenju.


Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje potiče učenike na veću aktivnost, odgovornost i razvoj samoreguliranog pristupa učenju (prema godinama staža u obrazovanju).


Kurikulumsko planiranje poučavanja omogućava da ono bude usmjereno na učenika, a ne na sadržaj.


Kurikulumsko planiranje poučavanja omogućava da ono bude usmjereno na učenika, a ne na sadržaj (prema godinama staža u obrazovanju).


Kurikulumsko planiranje smatram primjenjivim u svojoj nastavnoj praksi.


Kurikulumsko planiranje smatram primjenjivim u svojoj nastavnoj praksi (prema godinama staža u obrazovanju).


Imam ideju kako napraviti svoj godišnji izvedbeni kurikulum.


Imam ideju kako napraviti svoj godišnji izvedbeni kurikulum(prema godinama staža u obrazovanju).


Edukacije su me motivirale da primijenim novi način učenja i poučavanja.


Edukacije su me motivirale da primijenim novi način učenja i poučavanja(prema godinama staža u obrazovanju).


Ravnatelji (N=504)

Jeste li zadovoljni organizacijom skupa?


Kako biste ocijenili svoje sudjelovanje tijekom stručnog skupa? (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)


Jesu li Vam informacije dobivene na ovom skupu pomogle u razumijevanju uloge ravnatelja u procesu promjena?



Stručni suradnici (N=945)

Jeste li zadovoljni organizacijom skupa?


Kako biste ocijenili svoje sudjelovanje tijekom stručnog skupa? (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)


Jesu li Vam informacije dobivene na ovom skupu pomogle u razumijevanju uloge ravnatelja u procesu promjena?


izvješće
Podijelite članak:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin