Učitelji i nastavnici (N=10 851)
Jeste li zadovoljni organizacijom skupa?
Kako biste ocijenili svoje sudjelovanje tijekom stručnog skupa? (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)
Jesu li Vam informacije dobivene na ovom skupu pomogle u razumijevanju promjena vezanih za planiranje poučavanja?
Procijenite svoje kompetencije vezane uz kurikulumsko planiranje
Procijenite svoje kompetencije vezane uz kurikulumsko planiranje (prema godinama staža u obrazovanju)
Definiranje ishoda aktivnosti omogućava/olakšava/ poboljšava svrsishodno i konkretno planiranje nastavnog procesa.
Definiranje ishoda aktivnosti omogućava/olakšava/ poboljšava svrsishodno i konkretno planiranje nastavnog procesa (prema godinama staža u obrazovanju).
Planiranje vrednovanja, koje se odvija odmah nakon planiranja ishoda, pomaže u konkretnijem planiraju aktivnosti
Planiranje vrednovanja, koje se odvija odmah nakon planiranja ishoda, pomaže u konkretnijem planiraju aktivnosti (prema godinama staža u obrazovanju).
Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje potiče učenike na veću aktivnost, odgovornost i razvoj samoreguliranog pristupa učenju.
Vrednovanje za učenje i vrednovanje kao učenje potiče učenike na veću aktivnost, odgovornost i razvoj samoreguliranog pristupa učenju (prema godinama staža u obrazovanju).
Kurikulumsko planiranje poučavanja omogućava da ono bude usmjereno na učenika, a ne na sadržaj.
Kurikulumsko planiranje poučavanja omogućava da ono bude usmjereno na učenika, a ne na sadržaj (prema godinama staža u obrazovanju).
Kurikulumsko planiranje smatram primjenjivim u svojoj nastavnoj praksi.
Kurikulumsko planiranje smatram primjenjivim u svojoj nastavnoj praksi (prema godinama staža u obrazovanju).
Imam ideju kako napraviti svoj godišnji izvedbeni kurikulum.
Imam ideju kako napraviti svoj godišnji izvedbeni kurikulum(prema godinama staža u obrazovanju).
Edukacije su me motivirale da primijenim novi način učenja i poučavanja.
Edukacije su me motivirale da primijenim novi način učenja i poučavanja(prema godinama staža u obrazovanju).
Ravnatelji (N=504)
Jeste li zadovoljni organizacijom skupa?
Kako biste ocijenili svoje sudjelovanje tijekom stručnog skupa? (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)
Jesu li Vam informacije dobivene na ovom skupu pomogle u razumijevanju uloge ravnatelja u procesu promjena?
Stručni suradnici (N=945)
Jeste li zadovoljni organizacijom skupa?
Kako biste ocijenili svoje sudjelovanje tijekom stručnog skupa? (1 = potpuno neaktivan; 5 = potpuno aktivan)
Jesu li Vam informacije dobivene na ovom skupu pomogle u razumijevanju uloge ravnatelja u procesu promjena?