Trajanje teme: do 30. 5. 2019.
Sati edukacije: 4 sata
Ishodi teme: Učitelj/nastavnik analizira kurikulume međupredmetnih tema i povezuje odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema s odgojno-obrazovnim ishodima predmetnog kurikuluma.
Aktivnosti:
Broj polaznika koji su uspješno završili zadatak: 13
Broj polaznika koji su dobili značku: 13
Trajanje teme: do 12. 7. 2019.
Sati edukacije: 16 sati
Ishodi teme Učitelj/nastavnik planira za kurikulumsko poučavanje, prepoznaje kurikulumski krug i svrhu godišnjeg kurikulumskog planiranja, povezuje odgojno-obrazovna očekivanja međupredmetnih tema s odgojno-obrazovnim ishodima predmetnog kurikuluma, analizira prijedlog sastavnica godišnjeg izvedbenog kurikuluma, primjenjuje kurikulumsko planiranje u izradi godišnjeg izvedbenog kurikuluma. Planira etape projekta i njegovu realizaciju.
Opis teme: Profesionalni razvoj tijekom stručnoga usavršavanja u temi Planiranje obuhvaća tri cjeline. Prva cjelina odnosi se na planiranje nastavnog procesa prema kurikulumskim načelima poučavanja. Druga cjelina posvećena je godišnjem izvedbenom kurikulumu (GIK-u) i tematskom planiranju. U trećoj se cjelini stavlja naglasak na planiranje projekata (školskih, međuškolskih, e-Twinning, Erasmus+, itd.).
Aktivnosti:
Broj polaznika koji su uspješno riješili test: 15
Broj polaznika koji su uspješno završili zadatak: 13
Broj polaznika koji su uspješno završili zadatak: 13
Broj polaznika koji su dobili značku: 13