Razredna nastava 1. razred

Raspored i radni materijali

 

Plan za 1. razred

Popis videolekcija

 

12. TJEDAN OD 1.6. DO 5.6.2020.

 

1.6.2020.

2.6.2020.

3.6.2020.

4.6.2020.

5.6.2020.

HRVATSKI JEZIK

Bajka 4 godišnja doba (braća Grimm) 

OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Ljeto – obilježja 

 PID OŠ A.1.2. 

Učenik prepoznaje važnost  organiziranosti vremena i prikazuje vremenski slijed događaja. 

PID OŠ B.1.1. 

Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. 

PID OŠ B.1.2. 

Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. 

 

MATEMATIKA 

Nastavi niz 

MAT OŠ B.1.2. 

Prepoznaje uzorak i nastavlja niz. 

MAT OŠ E.1.1. 

Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama  

 

HRVATSKI JEZIK 

Baka Marta 

Vrste rečenica 

OŠ HJ A 1.2 Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta. 

OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Biljke ljeti 

PID OŠ B.1.1. 

Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. 

PID OŠ B.1.2. 

Učenik se snalazi u 

vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. 

 

MATEMATIKA 

Zadatci zadani riječima 

MAT OŠ A.1.3. 

Koristi se rednim brojevima do 20. 

MAT OŠ A.1.4. 

MAT OŠ B.1.1. 

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. 

MAT OŠ A.1.5. 

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. 

MAT OŠ E.1.1. 

Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. 

 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

HRVATSKI JEZIK   

Romantični cvrčak 

(Natali Šarić) 

OŠ HJ A 1.2 Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta. 

OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Životinje ljeti 

PID OŠ B.1.1. 

Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. 

PID OŠ B.1.2. 

Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. 

 

MATEMATIKA 

Zbrajanje i oduzimanje do 20  

MAT OŠ A.1.1. 

Opisuje i prikazuje količine prirodnim brojevima i nulom. 

MAT OŠ A.1.2. 

Uspoređuje prirodne brojeve do 20 i nulu. 

MAT OŠ E.1.1. 

Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. 

 

GLAZBENA KULTURA 

Gost glazbenik 

 OŠ GK C.1.1.  

Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe. 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

 

 

HRVATSKI JEZIK 

Godišnji odmor  malog mrava (Natali Šarić) 

OŠ HJ B. 1. 2 Učenik sluša književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. 

OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Utjecaj ljeta na život ljudi 

 PID OŠ B.1.1. 

Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. 

PID OŠ B.1.2. 

Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. 

 

MATEMATIKA 

Zbrajanje i oduzimanje do 20  

MAT OŠ A.1.4. 

MAT OŠ B.1.1. 

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. 

MAT OŠ A.1.5. 

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. 

MAT OŠ E.1.1. 

Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. 

 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

 

HRVATSKI JEZIK 

EKO pik-nik (Sanja Polak) 

OŠ HJ B. 1. 2 Učenik sluša književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. 

OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Utjecaj ljeta na život ljudi 

  

PID OŠ B.1.1. 

Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. 

PID OŠ B.1.2. 

Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. 

 MATEMATIKA 

Zbrajanje i oduzimanje do 20  

MAT OŠ A.1.2. 

Uspoređuje prirodne brojeve do 20 i nulu. 

MAT OŠ A.1.4. 

MAT OŠ B.1.1. 

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. 

MAT OŠ A.1.5. 

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. 

MAT OŠ E.1.1. 

Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. 

 LIKOVNA KULTURA 

Kontrast toplih i hladnih boja 

OŠ LK A 1.1 Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i  odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem.  

OŠ LK A 1.2  Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju. 

 INFORMATIKA  

Računalo i zdravlje – Igrajmo se školice 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

 

HRVATSKI JEZIK 

 LIKOVNA KULTURA 

 MATEMATIKA 

 PRIRODA I DRUŠTVO 

 INFORMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 

Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

 PRIRODA I DRUŠTVO 

 MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 

Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

PRIRODA I DRUŠTVO

MATEMATIKA

GLAZBENA KULTURA

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

 

Prezentacija

 

HRVATSKI JEZIK 

 PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Prezentacija 

HRVATSKI JEZIK 

PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 

Prezentacija 

 

11. TJEDAN OD 25. 5. DO 29. 5. 2020.

25. 5. 2020. 26. 5. 2020. 27. 5. 2020. 28. 5. 2020. 29. 5. 2020.
HRVATSKI JEZIK 

Čitamo bajku – Bremenski gradski svirači, Braća Grimm 

OŠ HJ A.1.2.  

Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta 

OŠ HJ B.1.1.  

Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom

MATEMATIKA 

Računske priče  

MAT OŠ A.1.4., MAT OŠ B.1.1.  

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. 

MAT OŠ A.1.5. 

 Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka.

PRIRODA I DRUŠTVO 

Domaće i divlje životinje i kućni ljubimci 

PID OŠ A.B.C.D.1.1.  

Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija. 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 Vježbaj s nama 

OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. 

HRVATSKI JEZIK 

Razumijem pročitano: Ivanovo pismo 

OŠ HJ A.1.2.  

Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta 

OŠ HJ B.1.2.  

Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. 

MATEMATIKA 

Prikaz podataka  

MAT OŠ E.1.1.   

Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. 

MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.  

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20.  

PRIRODA I DRUŠTVO 

Doba dana i dani u tjednu – ravnoteža aktivnosti  

Gost: liječnik Hrvoje Handl 

PID OŠ A.1.2.  

Učenik prepoznaje važnost organiziranosti vremena i prikazuje vremenski slijed događaja. 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 Vježbaj s nama 

OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. 

HRVATSKI JEZIK 

Knjižničarka u posjetu / Slikovnice 

Gost: Svjetlana Devčić, školska knjižničarka 

OŠ HJ B.1.3.  

Učenik izabire ponuđene književne tekstove i čita/sluša ih s razumijevanjem prema vlastitome interesu. 

MATEMATIKA 

Redni brojevi; nizovi 

MAT OŠ B.1.2.  

Prepoznaje uzorak i nastavlja niz. 

MAT OŠ A.1.3.  

Koristi se rednim brojevima do 20. 

LIKOVNA KULTURA 

Dizajn. Naslovnica knjige  

OŠ LK A.1.1.  

Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem. 

OŠ LK A.1.2.  

Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju. 

OŠ LK C.1.1.  

Učenik prepoznaje i u likovnom radu interpretira povezanost oblikovanja vizualne okoline s aktivnostima, sadržajima i namjenama koji se u njoj odvijaju. 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

 Vježbaj s nama 

OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. 

HRVATSKI JEZIK 

Pitanja i odgovori / Dopunjavanje rečenica 

OŠ HJ A.1.4.  

Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Dječja prava: Moja prava i dužnosti 

PID OŠ C.1.2.  

Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje postupke. 

GLAZBENA KULTURA 

Električna klavijatura/sintesajzer  

Gost: Matej Meštrović, pijanist i skladatelj 

OŠ GK A.1.2.  

Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice. 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 Vježbaj s nama 

OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. 

HRVATSKI JEZIK

Dramatizacija / igrokaz / kazalište 

Gost: Ines Škuflić-Horvat, dramska pedagoginja 

OŠ HJ B. 1. 4 

 Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. 

OŠ HJ C. 1. 2 

 Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu. 

MATEMATIKA 

Računske priče 

MAT OŠ A.1.4., MAT OŠ B.1.1.  

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. 

MAT OŠ A.1.5.  

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. 

SAT RAZREDNIKA 

Utjecaj medija na odabir sadržaja 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 Vježbaj s nama 

OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. 

INFORMATIKA 

Računalo i zdravlje – Zdrave je najbitnije 

 

HRVATSKI JEZIK 

 SAT RAZREDNIKA 

 MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 INFORMATIKA 

 Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

PRIRODA I DRUŠTVO 

 GLAZBENA KULTURA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

 LIKOVNA KULTURA 

 MATEMATIKA 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Prezentacija

 

HRVATSKI JEZIK 

PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 

Prezentacija

 

10. TJEDAN OD 18. 5. DO 22. 5. 2020.

18. 5. 2020. 19. 5. 2020. 20. 5. 2020. 21. 5. 2020. 22. 5. 2020.
Hrvatski jezik 

Pisanje rečenica

OŠ HJ A.1.4.

Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.

Matematika

Geometrijski oblici

MAT OŠ C.1.1.

Izdvaja i imenuje geometrijska tijela i likove i povezuje ih s oblicima objekata u okružju.

Priroda i društvo 

Snalaženje u prostoru

PID OŠ B.1.3.

Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru.

Tjelesna i zdravstvena kultura 

Vježbaj s nama

Hrvatski jezik 

Slušamo priču

OŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.

Matematika

Geometrijski oblici

MAT OŠ C.1.1.

Izdvaja i imenuje geometrijska tijela i likove i povezuje ih s oblicima objekata u okružju.

MAT OŠ C.1.2.

Crta i razlikuje ravne i zakrivljene crte.

Priroda i društvo 

Snalaženje u prostoru

PID OŠ B.1.3.

Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru.

Tjelesna i zdravstvena kultura 

Vježbaj s nama

Hrvatski jezik 

Pisanje pitanja i odgovora

OŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.

Matematika

Oblici u prostoru

MAT OŠ D.1.1.

Analizira i uspoređuje objekte iz okoline prema mjerivu svojstvu.

Priroda i društvo 

Snalaženje u zajednici i prostoru

PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju.

PID OŠ B.1.3. Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru.

Tjelesna i zdravstvena kultura 

Vježbaj s nama

Hrvatski jezik 

Pjesma

OŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.

Matematika

Oblici u prostoru

MAT OŠ D.1.1.

Analizira i uspoređuje objekte iz okoline prema mjerivu svojstvu.

Priroda i društvo 

Snalaženje u zajednici i u prostoru

PID OŠ A.1.3.

Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju.

PID OŠ B.1.3.

Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru.

Likovna kultura 

Odnosi: veće, manje, jednako na plohi i u prostoru

OŠ LK A.1.1.

Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem.

OŠ LK A.1.2.

Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju.

Tjelesna i zdravstvena kultura 

Vježbaj s nama

Hrvatski jezik 

Bajka

OŠ HJ B.1.2. Učenik čita/sluša književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.

Matematika

Prikazivanje podataka

MAT OŠ E.1.1.

Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama.

Priroda i društvo 

Snalaženje u zajednici i u prostoru

PID OŠ A.B.C.D. 1.1.

Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.

Glazbena kultura 

Gost glazbenik

OŠ GK C.1.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe.

OŠ GK A.1.2. Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice.

Tjelesna i zdravstvena kultura 

Vježbaj s nama

Informatika

Računalo i zdravlje

Vrijeme za računalom

 

HRVATSKI JEZIK 

PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

INFORMATIKA 

 

Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

 PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

LIKOVNA  KULTURA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

GLAZBENA KULTURA 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 

Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

 PRIRODA I DRUŠTVO 

MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

 PRIRODA I DRUŠTVO 

 MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

DOMAĆA ZADAĆA

Prezentacija 

 

9. TJEDAN OD 11. DO 15. 5. 2020.

11. 5. 2020

12. 5. 2020

13. 5. 2020

14. 5. 2020

15. 5. 2020

PRIRODA I DRUŠTVO

Promet – što je promet?

PID OŠ A.1.3.

Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju.

MATEMATIKA

Zbrajanje i oduzimanje brojeva u skupu brojeva do 20

MAT OŠ A.1.4.

MAT OŠ B.1.1.

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20.

MAT OŠ A.1.5.

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka.

HRVATSKI JEZIK

Pisanje rečenica

OŠ HJ A.1.4.

Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbajte s nama

MATEMATIKA

Oduzimanje dvoznamenkastih brojeva

Zbrajanje i oduzimanje brojeva u skupu brojeva do 20

MAT OŠ A.1.4.

MAT OŠ B.1.1.

Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20.

PRIRODA I DRUŠTVO

Promet – prometnice

PID OŠ A.1.3.

Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju.

HRVATSKI JEZIK

Igrokaz o prometu

OŠ HJ B.1.2.

Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi.

TJELESNA ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbajte s nama

PRIRODA I DRUŠTVO

Promet – pješaci

PID OŠ A.1.3.

Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju.

HRVATSKI JEZIK

Pisanje pitanja i odgovora

OŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.

MATEMATIKA

Oduzimanje dvoznamenkastih brojeva

MAT OŠ A.1.5.

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka.

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbajte s nama

PRIRODA I DRUŠTVO

Promet – vozila i vozači

PID OŠ A.1.3.

Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju.

MATEMATIKA

Oduzimanje dvoznamenkastih brojeva

MAT OŠ A.1.5.

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka.

HRVATSKI JEZIK

Zagonetke o prometu

OŠ HJ B.1.1.

Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.

LIKOVNA KULTURA

Modeliranje auta

OŠ LK A.1.1.

Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem.

OŠ LK A.1.2.

Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju.

GLAZBENA KULTURA

Gost glazbenik

OŠ GK C.1.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe.

OŠ GK A.1.2. Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice.

PRIRODA I DRUŠTVO

Promet- prometni znakovi

PID OŠ A.B.C.D. 1.1.

Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija.

HRVATSKI JEZIK

Pisanje kratkog teksta

OŠ HJ A.1.4.

Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.

MATEMATIKA

Zbrajanje i oduzimanje u skupu brojeva do 20

MAT OŠ A.1.5.

Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka.

MAT OŠ B.1.2.

Prepoznaje uzorak i nastavlja niz.

INFORMATIKA

Pišem i  brišem, 3

 

GLAZBENA KULTURA 

MATEMATIKA 

PRIRODA I DRUŠTVO 

HRVATSKI JEZIK 

INFORMATIKA 

 Prezentacija 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

HRVATSKI JEZIK 

MATEMATIKA 

LIKOVNA  KULTURA 

Prezentacija 14_5_HRT3_1_ razred

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

HRVATSKI JEZIK 

MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA  KULTURA 

Vježbajte s nama 

 Prezentacija 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

 HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA  KULTURA 

Prezentacija

 

PRIRODA I DRUŠTVO

HRVATSKI JEZIK

MATEMATIKA

TJELESNA I ZDRAVSTVENA  KULTURA

Prezentacija

 

8. TJEDAN OD 4. DO 8. 5. 2020.

4.5.2020

5.5.2020

6.5.2020

7.5.2020

8.5.2020

PRIRODA I DRUŠTVO 

Svjetski dan vatrogasaca 

PID OŠ D.1.1.

– Objašnjava opasnosti energije i važnost vatrogasaca u sprečavanju tih opasnosti 

PID OŠ C.1.1.

– sudjeluje u obilježavanju Svjetskog dana vatrogasaca 

MATEMATIKA 

 

Rješavanje problemskog zadatka 

MAT OŠ A.1.5.

– rješava složenije problemske situacije.  

 

HRVATSKI JEZIK 

Pripovijetka „ Vatrogasac Florijan“ 

OŠ HJ B.1.1.

– govori kako se osjeća nakon čitanja teksta 

– izražava  svoje mišljenje o postupku Florijana 

               

LIKOVNA KULTURA 

Vatra 

OŠ LK A.1.1

–slika vatru koristeći likovni jezik osnovne i izveden boje 

OŠ LK A.1.2.

-koristi akvarel boje za likovno izražavanje 

 

INFORMATIKA 

Pišem i  brišem 2 

MATEMATIKA 

Polovina 

MAT OŠ A.1.5.

-prepozanje polovinu na konkretima i geometrijskim likovima  

-određuje polovinu broja 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Bića i tvari 

PID OŠ A.1.1.

-imenuje dijelove cjelina 

-opisuje svojstva dijelove i cjelina 

 

HRVATSKI JEZIK 

Dječja pjesma „ Svatko nekog ima“  

OŠ A.1.4.

– određuje dijelove rečenice: riječi, slova i znakove na kraju 

-dopunjava rečenice ponuđenim riječima 

 

TJELESNA ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbajte s nama    

PRIRODA I DRUŠTVO 

Bića i tvari 

PID OŠ A.1.1.

-imenuje neživu prirodu 

– opisuje  svojstva tvari 

-objašnjava promjenu svojstava tvari koja nastaje njihovim miješanjem 

 

HRVATSKI JEZIK 

Zagonetke  

OŠ HJ B.1.2.

-prepoznaje zagonetku prema obliku 

-otkriva značenje zagonetke 

-čita zagonetke 

 

MATEMATIKA 

Zadaci riječima 

MAT OŠ A.1.5.

– određuje što je poznato i nepoznato u tekstualnom zadatku 

-odabire odgovarajuće matematičke zapise 

-rješava zadatke riječima sa zbrajanjem i oduzimanjem u brojeva do 20 

 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbajte s nama 

 

 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Bića i tvari 

PID OŠ A.1.1.-

opisuje obilježja bića 

-uspoređuje sličnosti i razlike živoga i neživoga 

 

HRVATSKI JEZIK 

Pripovijetka „Umišljena ivančica“ 

OŠ HJ B.1.1.

– izražava mišljenje o postupku ivančice  

– uspoređuje postupke maslačka i ivančice 

– izražava opisane situacije iz teksta

 

MATEMATIKA 

Zadaci riječima 

MAT OŠ A.1.5.

– određuje što je poznato i nepoznato u tekstualnom zadatku 

– odabire odgovarajuće matematičke zapise 

– rješava zadatke riječima sa zbrajanjem i oduzimanjem u skupu brojeva do 20

 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbajte s nama 

GLAZBENA KULTURA 

Glazbenik-gost  

OŠ GK C.1.1.

– prepoznaje različite uloge glazbe 

OŠ GK A.1.2.

– sluša dijelove iz Karnevala životinja, Camille Saint-Saëns-a

prepoznaje

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Majčin dan 

PID OŠ C.1.1.

– sudjeluje u obilježavanju Majčinog dana  

  

HRVATSKI JEZIK 

OŠ HJ A.1.4.

– oblikuje kratak  pisani tekst o majci 

 

 MATEMATIKA  

Zadaci riječima   

 MAT OŠ A.1.5.

– određuje što je poznato i nepoznato u tekstualnom zadatku 

– odabire odgovarajuće matematičke zapise 

– rješava zadatke riječima sa zbrajanjem i oduzimanjem u skupu brojeva do 20 

 

 

 

 

GLAZBENA KULTURA 

PRIRODA I DRUŠTVO 

HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA  KULTURA 

 

Prezentacija 8_5_HRT3_1_ razred

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

 HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA  KULTURA 

Vježbajte s nama 

 Prezentacija 7_5_HRT3_1_ razred

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

 HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA  KULTURA 

 Prezentacija 6_5_HRT3_1_ razred

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

 HRVATSKI JEZIK 

MATEMATIKA Polovina 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA  KULTURA 

 Prezentacija

 

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

 HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA  Rješavanje problemskog zadatka 

 LIKOVNA  KULTURA 

 INFORMATIKA 

 Prezentacija

7. TJEDAN OD 27. DO 30. 4. 2020.

27. 4. 2020. 28. 4. 2020. 29. 4. 2020. 30. 4. 2020. 1. 5. 2020.
HRVATSKI JEZIK

Slikovnica I. B .Mažuranić „ Dječja čitanka o zdravlju“

OŠ HJ B.1.2.

– sluša dijelove pjesme o zdravlju iz slikovnice “Dječja čitanka o zdravlju”, I. B. Mažuranić

-usmeno odgovara na pitanja o sadržaju teksta

PRIRODA I DRUŠTVO

Zdravlje- Moje tijelo

PID OŠ A.1.1.

– imenuje dijelove svoga tijela i prepoznaje razlike između dječaka i djevojčica

MATEMATIKA

Oduzimanje u skupu brojeva do 10 – vježbanje

MAT OŠ A.1.4.

MAT OŠ B.1.1.

-usmeno rješava aritmetičke zadatke oduzimanja u skupu brojeva do 10 (automatizacija)

 INFORMATIKA

Pišem i brišem 1. dio

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbaj s nama

PRIRODA  DRUŠTVO

Zdravlje- prehrana i tjelovježba

PID OŠ A.1.1.

– navodi dnevne obroke i primjere redovitoga održavanja osobne čistoće i tjelovježbe povezujući s očuvanjem zdravlja

HRVATSKI JEZIK

Pripovijetka „ Zašto je važno pravilno se hraniti“

OŠ HJ B.1.2.

– sluša kratku pripovijetku “Zašto je važno pravilno se hraniti”

-usmeno odgovara na pitanja o sadržaju teksta

 MATEMATIKA

Oduzimanje u skupu brojeva do 20 (12-7)

MAT OŠ A.1.4.

MAT OŠ B.1.1.

-oduzimanje  jednoznamenkasti broj od dvoznamenkastog (12-7)

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbaj s nama

MATEMATIKA

Oduzimanje u skupu brojeva do 20 (12-7)-vježbanje

MAT OŠ A.1.4.

MAT OŠ B.1.1.

-oduzima jednoznamenkasti broj od dvoznamenkastog (12-7)

MAT OŠ A.1.5.

-rješava jednostavnije problemske zadatke primjenom oduzimanja jednoznamenkastog broja od dvoznamenkastog (12-7)

HRVATSKI JEZIK

Bajka“ Dvanaest princeza“

OŠ HJ B.1.2.

– prepoznaje čudesne i izmišljene elemente u bajci “Dvanaest princeza”

– usmeno odgovara na pitanja o sadržaju bajke

PRIRODA I DRUŠTVO

Svjetski dan plesa

PID OŠ B.1.1.

– navodi važnost tjelesne aktivnosti (plesa) za rast i razvoj te održavanje osobnoga zdravlja

LIKOVNA KULTURA

Plesna haljina ili odijelo

OŠ LK A.1.1. – crta plesnu haljinu ili odijelo koristeći likovni jezik: crta i točka

OŠ LK A.1.2.- koristi flomaster kao materijal u likovnom izražavanju

MATEMATIKA

Zadaci riječima

MAT OŠ A.1.5.

-rješava jednostavnije problemske zadatke primjenom oduzimanja jednoznamenkastog broja od dvoznamenkastog (12-7)

HRVATSKI JEZIK

Pisanje rečenica

OŠ HJ A.1.4.

-piše tematske rečenice slovima školskog formalnog pisma

 PRIRODA I DRUŠTVO

Proljeće- ponavljanje

PID OŠ B.1.2.

-navodi osnovne karakteristike promjena u prirodi u proljeće

GLAZBENA KUTURA

Slušanje skladbi s proljetnom tematikom

OŠ GK A.1.1. -poznaje kraću klasičnu skladbu“ Bumbarov let“

OŠ GK A.1.2.- sluša dijelove skladbi s proljetnom i imenuje izvođače

 

NERADNI DAN

HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA Zadatci riječima

 PRIRODA I DRUŠTVO 

 GLAZBENA  KULTURA 

 Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK

MATEMATIKA

PRIRODA I DRUŠTVO

LIKOVNA  KULTURA

INFORMATIKA

Prezentacija

 

HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA 

PRIRODA I DRUŠTVO 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbajte s nama 

 Prezentacija 28_4_HRT3_1_razred

HRVATSKI JEZIK

MATEMATIKA

PRIRODA I DRUŠTVO

INFORMATIKA

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Prezentacija 27_4_HRT3_1_razred

 

6. TJEDAN OD 20. DO 24. 4. 2020.

20. 4. 2020

21. 4. 2020

22. 4. 2020

23. 4. 2020

24. 4. 2020

HRVATSKI JEZIK

Slikopriča

OŠ HJ B.1.2.

– prepoznaje slikopriču prema obliku

– sluša slikopriču

OŠ HJ A.1.4.

– piše rečenice o slikopriči

MATEMATIKA

Zbrajanje brojeva do 20 (8+5)

MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.

– rješava računske zadatke zbrajanja  jednoznamenkastih brojeva s prijelazom desetice

PRIRODA I DRUŠTVO

Zaštita okoliša

PID OŠ A.B.C.D. 1.1.

– opaža i opisuje važnost zraka za život

PID OŠ A.1.1.

– navodi svojstva zraka

PID OŠ C.1.2.

– prepoznaje opasnosti od zagađivanja zraka

– navodi primjere  dobrog odnosa prema okolišu

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbajte s nama

HRVATSKI JEZIK

Čitanje teksta“ Putovanje jednog potočića“

OŠ HJ A.1.3.

– čita kraće tekstove primjereno početnom opismenjavanju

– odgovara na jednostavna pitanja u vezi teksta

PRIRODA I DRUŠTVO

Zaštita okoliša

PID OŠ A.B.C.D. 1.1.

– opaža i opisuje važnost vode  za život

PID OŠ A.1.1.

– navodi svojstva vode

PID OŠ C.1.2.

– prepoznaje opasnosti od zagađivanja vode

– navodi primjere  dobrog odnosa prema okolišu

MATEMATIKA

Zbrajanje brojeva do 20 (8+5)

MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.

– rješava računske zadatke zbrajanja  jednoznamenkastih  brojeva s prijelazom desetice

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbajte s nama

PRIRODA I DRUŠTVO

Zaštita okoliša

PID OŠ A.B.C.D. 1.1.

– snalazi se na globusu određujući dijelove Zemlje prema bojama

PID OŠ C.1.2.

– prepoznaje opasnosti od zagađivanja Zemlje

– navodi primjere  dobrog odnosa prema našem planetu

HRVATSKI JEZIK

Pisanje eko poruka

OŠ HJ A.1.3.

– čita podatke iz grafičkih prikaza U Prirodi i društvu

OŠ HJ A.1.4.

– oblikuje kraku pisanu poruku

MATEMATIKA

Zbrajanje brojeva do 20 (8+5)

MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.

– rješava računske zadatke zbrajanja  jednoznamenkastih brojeva s prijelazom desetice

INFORMATIKA

Glas za Zemljin spas

HRVATSKI JEZIK

Slikopriča “Zašto grmičak nije mogao rasti”

OŠ HJ B.1.2.

– prepoznaje slikopriču prema obliku

– sluša slikopriču

OŠ HJ A.1.5.

– traži objašnjenje za nepoznate riječi

OŠ HJ B.1.1.

– izražava mišljenje o postupcima likova

PRIRODA I DRUŠTVO

Zaštita okoliša

PID OŠ B.1.1.

– objašnjava važnost zaštite od sunca

PID OŠ C.1.2.

– izrađuje piktograme za zaštitu okoliša

PID OP A.B.C.D.1.1.

– prepoznaje uzročno-posljedične veze u ponašanju ljudi i zaštiti okoliša

MATEMATIKA

Zbrajanje brojeva do 20 (8+5)

MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.

– rješava računske zadatke zbrajanja  jednoznamenkastih  brojeva s prijelazom desetice

GLAZBENA KULTURA

Slušanje „ Magarac i kukavica“

OŠ GK A.1.1.

– prepoznaje cjelovitu klasičnu skladbu „ Magarac i kukavica“

OŠ GK A.1.2.

– sluša skladbu „Magarac i kukavica“ i razlikuje glazbeno-izražajnu sastavnicu boja/izvođači

HRVATSKI JEZIK

Abeceda

OŠ HJ A.1.5.

– pozna abecedni poredak

– slaže riječi prema abecednom redu

MATEMATIKA

Zadaci riječima

MAT OŠ  A.1.4.; B.1.1.

– rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 10

MAT OŠ A.1.5.

– rješava zadatke riječima

GLAZBENA KULTURA

Glazbeni instrumenti: tambure

OŠ GK A.1.1. – razlikuje tradicijsku i popularnu skladbu

OŠ GK A.2.1. – sluša tamburaški orkestar u izvođenju tradicijske i popularne glazbe

OŠ GK C.1.1. – prepoznaje glazbu za ples

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbajte s nama

HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA 

 GLAZBENA  KULUTRA 

 TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

 Prezentacija 

 

PRIRODA I DRUŠTVO

HRVATSKI JEZIK

MATEMATIKA 

GLAZBENA KULTURA

Prezentacija

 

PRIRODA I DRUŠTVO 

HRVATSKI JEZIK 

MATEMATIKA 

Zbrajanje brojeva do 20 (8+5) 

ZBRAJANJE -1zadatak

ZBRAJANJE -2 – pronađi par

 INFORMATIKA 

Glas za Zemljin spas 

GLAS ZA ZEMLJIN SPAS  Za Zemljin spas dižem svoj glas

Prezentacija 

 

HRVATSKI JEZIK 

MATEMATIKA  

PRIRODA I DRUŠTVO  

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

 Prezentacija 21_4_HRT3_1_ razred

 

HRVATSKI JEZIK 

MATEMATIKA  

PRIRODA I DRUŠTVO  

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA

Vježbaj s nama

Prezentacija 20_4_HRT3_1_ razred

 

5. TJEDAN OD 13. DO 17.4. 2020.

13.4.2020

14.4.2020

15.4.2020

16.4.2020

17.4.2020

NERADNI DAN HRVATSKI JEZIK 

Rečenični znakovi 

 OŠ HJ A.1.2.

  • prepoznaje upitnu, izjavnu i uskličnu rečenicu 
  • intonira rečenicu s obzirom na njezinu priopćajnu svrhu 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Energija 

PID OŠ D.1.1.

  • imenuje izvore energije 
  • razlikuje vrste energije u svome domu 

MATEMATIKA 

Zbrajanje i oduzimanje do 10 

  • MAT OŠ E.1.1.- čita i tumači podatke prikazane jednostavnim tablicama. 
  • MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.- rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 10 

TJELSNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Energija u domu 

PID OŠ D.1.1.

  • opisuje uređaje iz svakodnevnoga života i njihovu svrhu 
  • opisuje važnost energije za normalan život 
  • imenuje uređaje koje ne smije samostalno koristiti 

HRVATSKI JEZIK 

Dopunjavanje rečenica 

OŠ HJ A.1.4.

  • povezuje riječi u rečenicu 
  • dopunjava rečenice ponuđenim riječima 
  • piše rečenični znak na kraju rečenice 

MATEMATIKA 

Zbrajanje i oduzimanje do 10 

MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.

  • procjenjuje količine 
  • zapisuje procjenu i izračunava razliku između procjene i točne količine  

MAT OŠ E.1.1.

  • čita i tumači podatke prikazane jednostavnim tablicama. 

INFORMATIKA 

Računalno razmišljanje i logičko zaključivanje 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

MATEMATIKA 

Zadaci riječima 

MAT OŠ  A.1.4.; B.1.1

  • rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 10 

MAT OŠ A.1.5.

  • rješava zadatke riječima 

HRVATSKI JEZIK 

Pisanje rečenica 

OŠ HJ A.1.4.

  • piše veliko početno slovo u prvoj riječi u
  • piše veliko početno slovo u imenima ili prezimenima ljudi  
  • piše rečenični znak na kraju rečenice 

OŠ HJ A.1.3.

  • čita rečenice koje prepisao  

PRIRODA I DRUŠTVO 

Energija – opasnosti i zaštita 

PID OŠ D.1.1.

  • – prepoznaje i opisuje opasnosti koje se mogu javiti pri uporabi uređaja 
  • navodi štetnosti dugotrajne i nepravilne upotrebe tehnologije. 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

Vježbaj s nama 

MATEMATIKA 

MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.

  • rješava računske zadatke zbrajanja                        jednoznamenkastih brojeva s prijelazom desetice 

HRVATSKI JEZIK 

Čitanje rečenica 

OŠ HJ A.1.3.

  • čita kraće tekstove primjereno početnom
  • odgovara na jednostavna pitanja u vezi teksta 

PRIRODA I DRUŠTVO 

Energija zaštita 

PID OŠ D.1.1.

  • objašnjava važnost navike isključivanja uređaja kada se njime ne koristi
  • izvršava čišćenje i čuvanje svojih

LIKOVNA KULTURA 

Izrada modela vjetrenjače od papira 

OŠ LK A.1.1.

  • modelira vjetrenjaču koristeći likovni jezik: okomito, vodoravno, koso u prostoru 
  • izbjegava stereotipe u modeliranju 

GLAZBENA KULTURA 

Pjesma „Bum, bum, bum 

OŠ GK B.1.1. 

  • sudjeluje u zajedničkoj izvedbi pjesme „Bum, bum, bum“  

OŠ GK B.1.2. 

  • izvodi pjesmu „Bum, bum, bum“  i pritom uvažava glazbeno-izražajne sastavnice: tempo i dinamika 

OŠ GK B.1.4.

  • prati tjeloglazbom izvođenje pjesme 

 

HRVATSKI JEZIK 

GLAZBENA KULTURA

MATEMATIKA 

PRIRODA I DRUŠTVO  

 LIKOVNA KULTURA

Prezentacija 17_4_HRT3_1_razred

 

HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA   

PRIRODA I DRUŠTVO   

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

PREZENTACIJA 16_4_HRT3_1_razred

 

PRIRODA I DRUŠTVO   

HRVATSKI JEZIK 

 MATEMATIKA   

 INFORMATIKA 

PREZENTACIJA 15_4_HRT3_1_razred

 

MATEMATIKA  

PRIRODA I DRUŠTVO  Energija

HRVATSKI JEZIK Rečenični znakovi

PREZENTACIJA 14_4_HRT3_1_razred

 

4. TJEDAN OD 6. DO 10.4. 2020.

6.4.2020

7.4.2020

8.4.2020

9.4.2020

10.4.2020

HRVATSKI JEZIK Slikovnica-Covid 19

  • OŠ HJ B.1.1. – izražava porukom svoja razmišljanja osjećaje nakon čitanja slikovnice
  • OŠ HJ B.1.3. – prepoznaje elemente slikovnice
  • OŠ HJ C.1.2. – navodi karakteristike slikovnice

PRIRODA I DRUŠTVO Zdravlje

  • PID OŠ A.1.1.- prepoznaje opasnosti od zaraznih bolesti
  • PID OŠ C.1.2.- ponaša se u skladu s pravilima kod zaraznih bolesti, poštuje pravila društvene zajednice

MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 20

  • MAT OŠ E.1.1.- čita i tumači podatke prikazane jednostavnim tablicama.
  • MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.- rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 20

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

PRIRODA DRUŠTVO Uskrs

  • PID OŠ C.1.1.- navodi osnovne karakteristike običaj a vezanih uz proslavu najvećeg kršćanskog i državnog blagdana Uskrsa, sudjeluje u obilježavanju uskrsnih blagdana

HRVATSKI JEZIK Slikopriča „ Bijeli i Brzi“

  • OŠ HJ B.1.2. – prepoznaje slikopriču po obliku
  • OŠ HJ B.1.1.- izražava svoje mišljenje o postupcima likova u slikopriči
  • OŠ HJ A.1.4 -oblikuje kratki pisani tekst u vezi sadržaja slikopriče

MATEMATIKA

  • MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.-procjenjuje količine, zapisuje procjenu i izračunava razliku između procjene procjene i točne količine

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

LIKOVNA KULTURA

  • OŠ LK A.1.1. – slika uskrsni vijenac koristeći likovni jezik: ritam osnovnih i izvedenih boja, izbjegava stereotipe u slikanju
  • OŠ LK A.1.2. – koristi kolaž papir kao materijal u likovnom izražavanju

MATEMATIKA Nizovi

  • MAT OŠ B.1.2. – objašnjava pravilnost nizanja geometrijskih tijela i oblika, objašnjava kriterije nizanja geometrijskih tijela i oblika

HRVATSKI JEZIK Pisanje rečenica

  • OŠ HJ A.1.4. – prepisuje rečenice
  • OŠ HJ A.1.3.- čita rečenice koje prepisao

PRIRODA I DRUŠTVO

  • PID OŠ C.1.1.- navodi osnovne karakteristike običaj a vezanih uz proslavu najvećeg kršćanskog i državnog blagdana Uskrsa, sudjeluje u obilježavanju uskrsnih blagdana
GLAZBENA KULTURA Pjesma „ Zeko hop“

  • OŠ GK B.1.1. – sudjeluje u zajedničkoj izvedbi pjesme „ Zeko hop“
  • OŠ GK B.1.2. -izvodi pjesmu „ Zeko hop “ i pritom uvažava glazbeno – izražajne sastavnice: tempo i dinamika
  • OŠ GK B.1.4.-prati tjeloglazbom izvođenje pjesme

HRVATSKI JEZIK  Igrokaz:“ Brzi i Bijeli“

  • OŠ HJ A.1.3.-čita igrokaz „ Brzi i Bijeli“
  • OŠ HJ B.1.2. – prepoznaje igrokaz po obliku
  • OŠ HJ B.1.1. – uspoređuje postupke likova iz teksta s vlastitim postupcima

PRIRODA I DRUŠTVO

  • PID OŠ C.1.1.- navodi osnovne karakteristike običaj a vezanih uz proslavu najvećeg kršćanskog i državnog blagdana Uskrsa, sudjeluje u obilježavanju uskrsnih blagdana

MATEMATIKA

  • MAT OŠ B.1.2.-niže po zadanom kriteriju konkrete geometrijskih i slobodnih oblika
NERADNI DAN

 

HRVATSKI JEZIK Crtani film – Baltazar – “Augustova treća sreća”, anagrami (1. dio) i anagrami (2. dio)

MATEMATIKA

GLAZBENA KULTURA Luka i prijatelji

Prezentacija 9_4_HRT3_1_razred

LIKOVNA KULTURA Ritam osnovnih i izvedenih boja

MATEMATIKA  Nizovi

HRVATSKI JEZIK Pisanje rečenica

PRIRODA I DRUŠTVO Uskrs

PREZENTACIJA 8_4_HRT3_1_razred

PRIRODA I DRUŠTVOUskrs 

HRVATSKI JEZIKBijeli i Brzislikopriča

MATEMATIKA  Zbrajanje i oduzimanje do 20 – uvježbavanje 

PREZENTACIJA 7_4_HRT3_1_razred

HRVATSKI JEZIK Pjesmica Sve će biti u redu!

PRIRODA I DRUŠTVO Slikovnica COVID – 19

MATEMATIKAZbrajanje i oduzimanje brojeva do 20 – uvježbavanje 

INFORMATIKA Crtam i uživam 3. dio

PREZENTACIJA 6_4_HRT3_1_razred

3. TJEDAN OD 30.3. DO 3.4. 2020.

30.3.2020.

31.3.2020.

1.4.2020.

2.4.2020.

3.4.2020.

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo slovo Đ ;

  • OŠ HJ A.1.2. – sluša kratke tekstove zasićene slovom Đ ;
  • OŠ HJ A.1.3. – čita slovo Đ u rečenicama
  • OŠ HJ A. 1.4. – piše slovo Đ školskog formalnog pisma

MATEMATIKA Zbrajanje brojeva (13+4)

  • MAT OŠ A.1.4.;B.1.1.- rješava računske zadatke zbrajanja (13+4)
  • MAT OŠ A.1.5.- rješava zadatke riječima primjenom veze zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 20

PRIRODA I DRUŠTVO Rad ljudi u proljeće

  • PID OŠ B.1.1.– navodi promjene i utjecaj vremena u proljeće na život i rad ljudi
  • PID OŠ A.1.1- objašnjava red u prirodi na primjeru biljaka, životinja i ljudi; imenuje alatke za posao u vrtu, voćnjaku, parku i polju

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

  • OŠ TZK A.1.1.- izvodi prirodne načine gibanja u zatvorenom prostoru
  • OŠ TZK B.1.1. – slijedi upute za rad
  • OŠ TZK D.1.1.- primjenjuje postupke za održavanje higijene nakon tjelesnog vježbanja
PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće-ponavljanje

  • PID OŠ B.1.1.– navodi promjene i utjecaj vremena u proljeće na život i rad ljudi te na život biljaka i životinja
  • PID OŠ A.1.1- opisuje povezanost bića sa pojavama u prirodi
  • PID OŠ A.B.C.D.1.1.- prati vremensku prognozu i zaključuje o vremenu u proljeće

MATEMATIKA Oduzimanje brojeva (17-4)

  • MAT OŠ A.1.4.;B.1.1. – rješava računske zadatke oduzimanja (17-4)
  • MAT OŠ A.1.5.- rješava zadatke riječima primjenom veze zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 20

HRVATSKI JEZIK Čitanje teksta „ Kapljica“

  • OŠ HJ A.1.3. – čita pjesmu „ Kapljica“
  • OŠ HJ B.1.1.- izražava svoja razmišljanja nakon čitanja
  • OŠ HJ B.1.4. – crta svoj doživljaj pjesme „ Kapljica“

GLAZBENA KULTURA Pjesma „Visibaba mala“

  • OŠ GK B.1.1. – sudjeluje u zajedničkoj izvedbi brojalice „Visibaba mala“
  • OŠ GK B.1.2. – pjeva pjesmu „Visibaba mala“, uvažava glazbeno- izražajne sastavnice: visina tona i tempo, svira na udaraljkama pjesmu „Visibaba mala“
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo DŽ

  • OŠ HJ A.1.7.- prepoznaje glasovnu strukturu riječi, uočava početni, središnji i završni glas u riječi, izvodi glasovnu analizu i sintezu, pravilno izgovara glas DŽ
  • OŠ HJ A.1.3. – čita slovo DŽ u rečenicama
  • OŠ HJ A. 1.4. – piše slovo DŽ školskog formalnog pisma

PRIRODA I DRUŠTVO Doba dana

  • PID OŠ A.1.2. – primjenjuje nazive doba dana, prikazuje na vremenskoj crti doba dana, povezuje svoje aktivnosti sa određenim dobom dana

MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20

  • MAT OŠ A.1.4.;B.1.1. – zapisuje i čita matematički zapis računskih operacija zbrajanja i oduzimanja, rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 20
  • MAT OŠ A.1.5.- rješava zadatke riječima primjenom veze zbrajanja oduzimanja do 20

SAT RAZREDNIKA Važnost tjelovježbe

PRIRODA I DRUŠTVO Dani u tjednu

  • PID OŠ A.1.2. – određuje dane u tjednu, prikazuje na vremenskoj crti dane u tjednu, povezuje svoje aktivnosti sa određenim danom u tjednu

MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20

  • MAT OŠ A.1.4.; B.1.1. – rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 20
  • MAT OŠ A.1.5.- rješava zadatke riječima primjenom veze zbrajanja i oduzimanja do 20
  • MAT OŠ D.1.2. – računa s novcem u skupu brojeva o 20

HRVATSKI JEZIK Pjesma „ Kako je rasla ljubav“

  • OŠ HJ A.1.2. – sluša pjesmu „ Kako je rasla ljubav“
  • OŠ HJ A.1.4. – prepisuje rečenice iz teksta „ Kako je rasla ljubav“
  • HJ OŠ B.1.1.- izražava svoja razmišljanja nakon čitanja
  • HJ OŠ B.1.2. – prepoznaje i izdvaja riječi koje se rimuju u pjesmi „Kako je rasla ljubav“

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

  • OŠ TZK A.1.1.- izvodi prirodne načine gibanja u zatvorenom prostoru
  • OŠ TZK B.1.1. – slijedi upute za rad
  • OŠ TZK D.1.1.- primjenjuje postupke za održavanje higijene nakon tjelesnog vježbanja
HRVATSKI JEZIK Igrokaz:“ Jučer, danas, sutra“

  • OŠ HJ A.1.3.-čita igrokaz „ Jučer, danas , sutra“
  • OŠ HJ B.1.2. – prepoznaje igrokaz „ Vjesnici proljeća“ po obliku
  • OŠ HJ B.1.4. – izrađuje slikopriču na osnovu igrokaza

MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20

  • MAT OŠ A.1.4.;B.1.1. – rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 20
  • MAT OŠ A.1.5.- rješava zadatke riječima primjenom veze zbrajanja i oduzimanja do 20
  • MAT OŠ E.1.1.- prikazuje podatke iz zadataka piktogramima

PRIRODA I DRUŠTVO Jučer, danas, sutra

  • PID OŠ A.1.2. – primjenjuje izraze jučer, danas, sutra; određuje dane u prema kriteriju : jučer danas, sutra

LIKOVNA KULTURA Izrada štapne lutke

  • OŠ LK A.1.1. – modelira štapnu koristeći likovni pojam smještaj; iznad, ispod, gore, dolje, između; povezuje izražavanje glumom s likovnim izražavanjem kroz kreativnu igru; izbjegava stereotipe u modeliranju
  • OŠ LK A.1.2. – koristi papir-plastiku i ambalažu kao materijal u likovnom izražavanju

 

PRIRODA I DRUŠTVO Dani u tjednu

MATEMATIKAZbrajanje i oduzimanje do 20   

HRVATSKI JEZIK Tekst “Jučer, danas, sutra” 

“Čežnja za proljećem” W. A. Mozart; izvedba Dječjeg opernog zbora, “Male zvjezdice” 

od 1:58 minuta do 3:40 minuta 

Prezentacija 3_4_HRT3_1_razred

HRVATSKI JEZIK “Kako je rasla ljubav” – prepisivanje rečenica 

MATEMATIKA  

PRIRODA I DRUŠTVO  Dani u tjednu

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA  Vježbaj s nama 

Prezentacija 2_4_HRT3_1_razred

 

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo DŽ

MATEMATIKA  Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20

PRIRODA I DRUŠTVO Doba dana

PREZENTACIJA1_4_HRT3_1_razred

PRIRODA I DRUŠTVO– Proljeće: vrijeme, biljke, životinje, rad ljudi – uvježbavanje 

MATEMATIKAOduzimanje brojeva do 20 (17 – 4)

HRVATSKI JEZIK Čitanje teksta “Kapljica” Tene-Ilone, . 4. razreda 

GLAZBENA KULTURA – Pjesma “Visibaba mala” 

Prezentacija 31_3_HRT3_1_razred

MATEMATIKA  Zbrajanje 13 + 4

PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće – rad ljudi

HRVATSKI JEZIK  Slovo Đ

INFORMATIKA Svaki tjedan IKT jedan – Crtanje uz pomoć digitalnih alata

Prezentacija30_3_2020_HRT3_1_razred

 

23.3.2020.

24.3.2020.

25.3.2020.

26.3.2020.

27.3.2020.

HRVATSKI JEZIK  Veliko i malo tiskano slovo Z

MATEMATIKA Zbrajanje do 10; Prikazivanje podataka piktogramom

PRIRODA I DRUŠTVO Prava i dužnosti djeteta

GLAZBENA KULTURA Sviranje i tjeloglazba

MATEMATIKA Uspoređivanje brojeva do 20

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo Ž

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo LJ

LIKOVNA KULTURA Izrada cvijeta od salveta

MATEMATIKA Jednoznamenkasti i dvoznamenkasti brojevi

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće-vrijeme i biljke

MATEMATIKA Zbrajanje brojeva 10+ 2

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo NJ

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

HRVATSKI JEZIK Tekstovi o proljeću

MATEMATIKA Oduzimanje brojeva 12-2

SAT RAZREDNIKA Ponašanje u nastavi na daljinu

PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće – životinje

Matific

HRVATSKI JEZIK Priča o Ježiću Bodljiću

GLAZBENA KULTURA Pjesma/brojalica “Čvorak, čvorak”

PRIRODA I DRUŠTVO  Proljeće – životinje

MATEMATIKA 

Prezentacija 27_3_2020_HRT3_1_razred

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo slovo NJ

MATEMATIKA  Zbrajanje brojeva 10 + 2

PRIRODA I DRUŠTVO  Proljeće – vrijeme i biljke

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama

Prezentacija 26_3_2020_HRT3_1_razred

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo LJ

PRIRODA I DRUŠTVO

MATEMATIKA Jednoznamenkasti i dvoznamenkasti brojevi

LIKOVNA KULTURA Izrada cvijeta od papira

Prezentacija 25_3_2020_HRT3_ 1_razred

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo Ž  

MATEMATIKA Uspoređivanje brojeva do 20 

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA  Vježbaj s nama  

Prezentacija

HRVATSKI JEZIK Veliko i malo slovo slovo Z

MATEMATIKA Prikazivanje podataka piktogramima

PRIRODA I DRUŠTVO Naša prava i dužnosti

Profesor Baltazar: Zvjezdani kvartet

INFORMATIKA

Prezentacija

PRIRODA I DRUŠTVO

Istraživanje boje, boje, mirisa i okusa vode 

GLAZBENA KULTURA

Stvaranje kiše tjeloglazbom i slušanje brojalice “En, den dore” 

MATEMATIKA Brojevi do 20 

HRVATSKI JEZIK Tekst o vodi 

Prezentacija

HRVATSKI JEZIK Pravila u razgovoru

GLAZBENA KULTURA Slušanje  i oponašanje zvukova

MATEMATIKA Zadaci riječima – zbrajanje i oduzimanje do 10

PRIRODA I DRUŠTVO Moja obitelj

PRIRODA I DRUŠTVO Zdrava prehrana

Doručak

HRVATSKI JEZIK – Slovo H

Životinje

HRVATSKI JEZIK 

Tekst „ Sestre“

Slovo G

PRIRODA I DRUŠTVO

Doba dana

Pozdravljanje

Franka i flauta, sadržajna analiza

Premetaljka s riječima iz teksta Franka i flauta

E