1.6.2020. |
2.6.2020. |
3.6.2020. |
4.6.2020. |
5.6.2020. |
HRVATSKI JEZIK
Bajka 4 godišnja doba (braća Grimm) OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom.
PRIRODA I DRUŠTVO Ljeto – obilježja PID OŠ A.1.2. Učenik prepoznaje važnost organiziranosti vremena i prikazuje vremenski slijed događaja. PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu.
MATEMATIKA Nastavi niz MAT OŠ B.1.2. Prepoznaje uzorak i nastavlja niz. MAT OŠ E.1.1. Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
|
HRVATSKI JEZIK
Baka Marta Vrste rečenica OŠ HJ A 1.2 Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta. OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
PRIRODA I DRUŠTVO Biljke ljeti PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu.
MATEMATIKA Zadatci zadani riječima MAT OŠ A.1.3. Koristi se rednim brojevima do 20. MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. MAT OŠ E.1.1. Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
HRVATSKI JEZIK
Romantični cvrčak (Natali Šarić) OŠ HJ A 1.2 Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta. OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
PRIRODA I DRUŠTVO Životinje ljeti PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu.
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 20 MAT OŠ A.1.1. Opisuje i prikazuje količine prirodnim brojevima i nulom. MAT OŠ A.1.2. Uspoređuje prirodne brojeve do 20 i nulu. MAT OŠ E.1.1. Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama.
GLAZBENA KULTURA Gost glazbenik OŠ GK C.1.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
|
HRVATSKI JEZIK
Godišnji odmor malog mrava (Natali Šarić) OŠ HJ B. 1. 2 Učenik sluša književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
PRIRODA I DRUŠTVO Utjecaj ljeta na život ljudi PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu.
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 20 MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. MAT OŠ E.1.1. Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
|
HRVATSKI JEZIK
EKO pik-nik (Sanja Polak) OŠ HJ B. 1. 2 Učenik sluša književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. OŠ HJ A 1.4 Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem.
PRIRODA I DRUŠTVO Utjecaj ljeta na život ljudi
PID OŠ B.1.1. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. PID OŠ B.1.2. Učenik se snalazi u vremenskim ciklusima, prikazuje promjene i odnose među njima te objašnjava povezanost vremenskih ciklusa s aktivnostima u životu. MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 20 MAT OŠ A.1.2. Uspoređuje prirodne brojeve do 20 i nulu. MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. MAT OŠ E.1.1. Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. LIKOVNA KULTURA Kontrast toplih i hladnih boja OŠ LK A 1.1 Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem. OŠ LK A 1.2 Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju. INFORMATIKA Računalo i zdravlje – Igrajmo se školice TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
HRVATSKI JEZIK
LIKOVNA KULTURA
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
INFORMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
GLAZBENA KULTURA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
25. 5. 2020. | 26. 5. 2020. | 27. 5. 2020. | 28. 5. 2020. | 29. 5. 2020. |
HRVATSKI JEZIK
Čitamo bajku – Bremenski gradski svirači, Braća Grimm OŠ HJ A.1.2. Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom MATEMATIKA Računske priče MAT OŠ A.1.4., MAT OŠ B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. PRIRODA I DRUŠTVO Domaće i divlje životinje i kućni ljubimci PID OŠ A.B.C.D.1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. |
HRVATSKI JEZIK
Razumijem pročitano: Ivanovo pismo OŠ HJ A.1.2. Učenik sluša jednostavne tekstove, točno izgovara glasove, riječi i rečenice na temelju slušanoga teksta OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. MATEMATIKA Prikaz podataka MAT OŠ E.1.1. Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. MAT OŠ A.1.4.; B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. PRIRODA I DRUŠTVO Doba dana i dani u tjednu – ravnoteža aktivnosti Gost: liječnik Hrvoje Handl PID OŠ A.1.2. Učenik prepoznaje važnost organiziranosti vremena i prikazuje vremenski slijed događaja. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. |
HRVATSKI JEZIK
Knjižničarka u posjetu / Slikovnice Gost: Svjetlana Devčić, školska knjižničarka OŠ HJ B.1.3. Učenik izabire ponuđene književne tekstove i čita/sluša ih s razumijevanjem prema vlastitome interesu. MATEMATIKA Redni brojevi; nizovi MAT OŠ B.1.2. Prepoznaje uzorak i nastavlja niz. MAT OŠ A.1.3. Koristi se rednim brojevima do 20. LIKOVNA KULTURA Dizajn. Naslovnica knjige OŠ LK A.1.1. Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem. OŠ LK A.1.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju. OŠ LK C.1.1. Učenik prepoznaje i u likovnom radu interpretira povezanost oblikovanja vizualne okoline s aktivnostima, sadržajima i namjenama koji se u njoj odvijaju. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. |
HRVATSKI JEZIK
Pitanja i odgovori / Dopunjavanje rečenica OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. PRIRODA I DRUŠTVO Dječja prava: Moja prava i dužnosti PID OŠ C.1.2. Učenik uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje postupke. GLAZBENA KULTURA Električna klavijatura/sintesajzer Gost: Matej Meštrović, pijanist i skladatelj OŠ GK A.1.2. Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. |
HRVATSKI JEZIK
Dramatizacija / igrokaz / kazalište Gost: Ines Škuflić-Horvat, dramska pedagoginja OŠ HJ B. 1. 4 Učenik se stvaralački izražava prema vlastitome interesu potaknut različitim iskustvima i doživljajima književnoga teksta. OŠ HJ C. 1. 2 Učenik razlikuje medijske sadržaje primjerene dobi i interesu. MATEMATIKA Računske priče MAT OŠ A.1.4., MAT OŠ B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. SAT RAZREDNIKA Utjecaj medija na odabir sadržaja TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama OŠ TZK A.1.1., OŠ TZK B.1.1., OŠ TZK D.1.1. INFORMATIKA Računalo i zdravlje – Zdrave je najbitnije |
HRVATSKI JEZIK
SAT RAZREDNIKA
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
INFORMATIKA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
GLAZBENA KULTURA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
LIKOVNA KULTURA
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
18. 5. 2020. | 19. 5. 2020. | 20. 5. 2020. | 21. 5. 2020. | 22. 5. 2020. |
Hrvatski jezik
Pisanje rečenica OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. Matematika Geometrijski oblici MAT OŠ C.1.1. Izdvaja i imenuje geometrijska tijela i likove i povezuje ih s oblicima objekata u okružju. Priroda i društvo Snalaženje u prostoru PID OŠ B.1.3. Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru. Tjelesna i zdravstvena kultura Vježbaj s nama |
Hrvatski jezik
Slušamo priču OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. Matematika Geometrijski oblici MAT OŠ C.1.1. Izdvaja i imenuje geometrijska tijela i likove i povezuje ih s oblicima objekata u okružju. MAT OŠ C.1.2. Crta i razlikuje ravne i zakrivljene crte. Priroda i društvo Snalaženje u prostoru PID OŠ B.1.3. Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru. Tjelesna i zdravstvena kultura Vježbaj s nama |
Hrvatski jezik
Pisanje pitanja i odgovora OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. Matematika Oblici u prostoru MAT OŠ D.1.1. Analizira i uspoređuje objekte iz okoline prema mjerivu svojstvu. Priroda i društvo Snalaženje u zajednici i prostoru PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju. PID OŠ B.1.3. Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru. Tjelesna i zdravstvena kultura Vježbaj s nama |
Hrvatski jezik
Pjesma OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. Matematika Oblici u prostoru MAT OŠ D.1.1. Analizira i uspoređuje objekte iz okoline prema mjerivu svojstvu. Priroda i društvo Snalaženje u zajednici i u prostoru PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju. PID OŠ B.1.3. Učenik se snalazi u prostoru oko sebe poštujući pravila i zaključuje o utjecaju promjene položaja na odnose u prostoru. Likovna kultura Odnosi: veće, manje, jednako na plohi i u prostoru OŠ LK A.1.1. Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem. OŠ LK A.1.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju. Tjelesna i zdravstvena kultura Vježbaj s nama |
Hrvatski jezik
Bajka OŠ HJ B.1.2. Učenik čita/sluša književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. Matematika Prikazivanje podataka MAT OŠ E.1.1. Služi se podatcima i prikazuje ih piktogramima i jednostavnim tablicama. Priroda i društvo Snalaženje u zajednici i u prostoru PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija. Glazbena kultura Gost glazbenik OŠ GK C.1.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe. OŠ GK A.1.2. Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice. Tjelesna i zdravstvena kultura Vježbaj s nama Informatika Računalo i zdravlje Vrijeme za računalom |
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
INFORMATIKA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
LIKOVNA KULTURA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
GLAZBENA KULTURA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
DOMAĆA ZADAĆA
11. 5. 2020 |
12. 5. 2020 |
13. 5. 2020 |
14. 5. 2020 |
15. 5. 2020 |
PRIRODA I DRUŠTVO
Promet – što je promet? PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju. MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva u skupu brojeva do 20 MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. HRVATSKI JEZIK Pisanje rečenica OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
MATEMATIKA
Oduzimanje dvoznamenkastih brojeva Zbrajanje i oduzimanje brojeva u skupu brojeva do 20 MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. Zbraja i oduzima u skupu brojeva do 20. PRIRODA I DRUŠTVO Promet – prometnice PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju. HRVATSKI JEZIK Igrokaz o prometu OŠ HJ B.1.2. Učenik sluša/čita književni tekst, izražava o čemu tekst govori i prepoznaje književne tekstove prema obliku u skladu s jezičnim razvojem i dobi. TJELESNA ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
PRIRODA I DRUŠTVO
Promet – pješaci PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju. HRVATSKI JEZIK Pisanje pitanja i odgovora OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. MATEMATIKA Oduzimanje dvoznamenkastih brojeva MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
PRIRODA I DRUŠTVO
Promet – vozila i vozači PID OŠ A.1.3. Učenik uspoređuje organiziranost različitih prostora i zajednica u neposrednome okružju. MATEMATIKA Oduzimanje dvoznamenkastih brojeva MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. HRVATSKI JEZIK Zagonetke o prometu OŠ HJ B.1.1. Učenik izražava svoja zapažanja, misli i osjećaje nakon slušanja/čitanja književnoga teksta i povezuje ih s vlastitim iskustvom. LIKOVNA KULTURA Modeliranje auta OŠ LK A.1.1. Učenik prepoznaje umjetnost kao način komunikacije i odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem. OŠ LK A.1.2. Učenik demonstrira poznavanje osobitosti različitih likovnih materijala i postupaka pri likovnom izražavanju. |
GLAZBENA KULTURA
Gost glazbenik OŠ GK C.1.1. Učenik na osnovu slušanja glazbe i aktivnog muziciranja prepoznaje različite uloge glazbe. OŠ GK A.1.2. Učenik temeljem slušanja razlikuje pojedine glazbeno-izražajne sastavnice. PRIRODA I DRUŠTVO Promet- prometni znakovi PID OŠ A.B.C.D. 1.1. Učenik uz usmjeravanje opisuje i predstavlja rezultate promatranja prirode, prirodnih ili društvenih pojava u neposrednome okružju i koristi se različitim izvorima informacija. HRVATSKI JEZIK Pisanje kratkog teksta OŠ HJ A.1.4. Učenik piše školskim formalnim pismom slova, riječi i kratke rečenice u skladu s jezičnim razvojem. MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje u skupu brojeva do 20 MAT OŠ A.1.5. Matematički rasuđuje te matematičkim jezikom prikazuje i rješava različite tipove zadataka. MAT OŠ B.1.2. Prepoznaje uzorak i nastavlja niz. INFORMATIKA Pišem i brišem, 3 |
GLAZBENA KULTURA
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
INFORMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
LIKOVNA KULTURA
Prezentacija 14_5_HRT3_1_ razred
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte s nama
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
4.5.2020 |
5.5.2020 |
6.5.2020 |
7.5.2020 |
8.5.2020 |
PRIRODA I DRUŠTVO
Svjetski dan vatrogasaca PID OŠ D.1.1. – Objašnjava opasnosti energije i važnost vatrogasaca u sprečavanju tih opasnosti PID OŠ C.1.1. – sudjeluje u obilježavanju Svjetskog dana vatrogasaca MATEMATIKA
Rješavanje problemskog zadatka MAT OŠ A.1.5. – rješava složenije problemske situacije.
HRVATSKI JEZIK Pripovijetka „ Vatrogasac Florijan“ OŠ HJ B.1.1. – govori kako se osjeća nakon čitanja teksta – izražava svoje mišljenje o postupku Florijana LIKOVNA KULTURA Vatra OŠ LK A.1.1 –slika vatru koristeći likovni jezik osnovne i izveden boje OŠ LK A.1.2. -koristi akvarel boje za likovno izražavanje
INFORMATIKA Pišem i brišem 2 |
MATEMATIKA
Polovina MAT OŠ A.1.5. -prepozanje polovinu na konkretima i geometrijskim likovima -određuje polovinu broja
PRIRODA I DRUŠTVO Bića i tvari PID OŠ A.1.1. -imenuje dijelove cjelina -opisuje svojstva dijelove i cjelina
HRVATSKI JEZIK Dječja pjesma „ Svatko nekog ima“ OŠ A.1.4. – određuje dijelove rečenice: riječi, slova i znakove na kraju -dopunjava rečenice ponuđenim riječima
TJELESNA ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
PRIRODA I DRUŠTVO
Bića i tvari PID OŠ A.1.1. -imenuje neživu prirodu – opisuje svojstva tvari -objašnjava promjenu svojstava tvari koja nastaje njihovim miješanjem
HRVATSKI JEZIK Zagonetke OŠ HJ B.1.2. -prepoznaje zagonetku prema obliku -otkriva značenje zagonetke -čita zagonetke
MATEMATIKA Zadaci riječima MAT OŠ A.1.5. – određuje što je poznato i nepoznato u tekstualnom zadatku -odabire odgovarajuće matematičke zapise -rješava zadatke riječima sa zbrajanjem i oduzimanjem u brojeva do 20
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama
|
PRIRODA I DRUŠTVO
Bića i tvari PID OŠ A.1.1.- opisuje obilježja bića -uspoređuje sličnosti i razlike živoga i neživoga
HRVATSKI JEZIK Pripovijetka „Umišljena ivančica“ OŠ HJ B.1.1. – izražava mišljenje o postupku ivančice – uspoređuje postupke maslačka i ivančice – izražava opisane situacije iz teksta
MATEMATIKA Zadaci riječima MAT OŠ A.1.5. – određuje što je poznato i nepoznato u tekstualnom zadatku – odabire odgovarajuće matematičke zapise – rješava zadatke riječima sa zbrajanjem i oduzimanjem u skupu brojeva do 20
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
GLAZBENA KULTURA
Glazbenik-gost OŠ GK C.1.1. – prepoznaje različite uloge glazbe OŠ GK A.1.2. – sluša dijelove iz Karnevala životinja, Camille Saint-Saëns-a i prepoznaje
PRIRODA I DRUŠTVO Majčin dan PID OŠ C.1.1. – sudjeluje u obilježavanju Majčinog dana
HRVATSKI JEZIK OŠ HJ A.1.4. – oblikuje kratak pisani tekst o majci
MATEMATIKA Zadaci riječima MAT OŠ A.1.5. – određuje što je poznato i nepoznato u tekstualnom zadatku – odabire odgovarajuće matematičke zapise – rješava zadatke riječima sa zbrajanjem i oduzimanjem u skupu brojeva do 20
|
GLAZBENA KULTURA
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Prezentacija 8_5_HRT3_1_ razred
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte s nama
Prezentacija 7_5_HRT3_1_ razred
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Prezentacija 6_5_HRT3_1_ razred
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA Polovina
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA Rješavanje problemskog zadatka
LIKOVNA KULTURA
INFORMATIKA
27. 4. 2020. | 28. 4. 2020. | 29. 4. 2020. | 30. 4. 2020. | 1. 5. 2020. |
---|---|---|---|---|
HRVATSKI JEZIK
Slikovnica I. B .Mažuranić „ Dječja čitanka o zdravlju“ OŠ HJ B.1.2. – sluša dijelove pjesme o zdravlju iz slikovnice “Dječja čitanka o zdravlju”, I. B. Mažuranić -usmeno odgovara na pitanja o sadržaju teksta PRIRODA I DRUŠTVO Zdravlje- Moje tijelo PID OŠ A.1.1. – imenuje dijelove svoga tijela i prepoznaje razlike između dječaka i djevojčica MATEMATIKA Oduzimanje u skupu brojeva do 10 – vježbanje MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. -usmeno rješava aritmetičke zadatke oduzimanja u skupu brojeva do 10 (automatizacija) INFORMATIKA Pišem i brišem 1. dio TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
PRIRODA DRUŠTVO
Zdravlje- prehrana i tjelovježba PID OŠ A.1.1. – navodi dnevne obroke i primjere redovitoga održavanja osobne čistoće i tjelovježbe povezujući s očuvanjem zdravlja HRVATSKI JEZIK Pripovijetka „ Zašto je važno pravilno se hraniti“ OŠ HJ B.1.2. – sluša kratku pripovijetku “Zašto je važno pravilno se hraniti” -usmeno odgovara na pitanja o sadržaju teksta MATEMATIKA Oduzimanje u skupu brojeva do 20 (12-7) MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. -oduzimanje jednoznamenkasti broj od dvoznamenkastog (12-7) TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
MATEMATIKA
Oduzimanje u skupu brojeva do 20 (12-7)-vježbanje MAT OŠ A.1.4. MAT OŠ B.1.1. -oduzima jednoznamenkasti broj od dvoznamenkastog (12-7) MAT OŠ A.1.5. -rješava jednostavnije problemske zadatke primjenom oduzimanja jednoznamenkastog broja od dvoznamenkastog (12-7) HRVATSKI JEZIK Bajka“ Dvanaest princeza“ OŠ HJ B.1.2. – prepoznaje čudesne i izmišljene elemente u bajci “Dvanaest princeza” – usmeno odgovara na pitanja o sadržaju bajke PRIRODA I DRUŠTVO Svjetski dan plesa PID OŠ B.1.1. – navodi važnost tjelesne aktivnosti (plesa) za rast i razvoj te održavanje osobnoga zdravlja LIKOVNA KULTURA Plesna haljina ili odijelo OŠ LK A.1.1. – crta plesnu haljinu ili odijelo koristeći likovni jezik: crta i točka OŠ LK A.1.2.- koristi flomaster kao materijal u likovnom izražavanju |
MATEMATIKA
Zadaci riječima MAT OŠ A.1.5. -rješava jednostavnije problemske zadatke primjenom oduzimanja jednoznamenkastog broja od dvoznamenkastog (12-7) HRVATSKI JEZIK Pisanje rečenica OŠ HJ A.1.4. -piše tematske rečenice slovima školskog formalnog pisma PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće- ponavljanje PID OŠ B.1.2. -navodi osnovne karakteristike promjena u prirodi u proljeće GLAZBENA KUTURA Slušanje skladbi s proljetnom tematikom OŠ GK A.1.1. -poznaje kraću klasičnu skladbu“ Bumbarov let“ OŠ GK A.1.2.- sluša dijelove skladbi s proljetnom i imenuje izvođače |
NERADNI DAN |
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA Zadatci riječima
PRIRODA I DRUŠTVO
GLAZBENA KULTURA
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
LIKOVNA KULTURA
INFORMATIKA
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte s nama
Prezentacija 28_4_HRT3_1_razred
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
INFORMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Prezentacija 27_4_HRT3_1_razred
20. 4. 2020 |
21. 4. 2020 |
22. 4. 2020 |
23. 4. 2020 |
24. 4. 2020 |
HRVATSKI JEZIK
Slikopriča OŠ HJ B.1.2. – prepoznaje slikopriču prema obliku – sluša slikopriču OŠ HJ A.1.4. – piše rečenice o slikopriči MATEMATIKA Zbrajanje brojeva do 20 (8+5) MAT OŠ A.1.4.; B.1.1. – rješava računske zadatke zbrajanja jednoznamenkastih brojeva s prijelazom desetice PRIRODA I DRUŠTVO Zaštita okoliša PID OŠ A.B.C.D. 1.1. – opaža i opisuje važnost zraka za život PID OŠ A.1.1. – navodi svojstva zraka PID OŠ C.1.2. – prepoznaje opasnosti od zagađivanja zraka – navodi primjere dobrog odnosa prema okolišu TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
HRVATSKI JEZIK
Čitanje teksta“ Putovanje jednog potočića“ OŠ HJ A.1.3. – čita kraće tekstove primjereno početnom opismenjavanju – odgovara na jednostavna pitanja u vezi teksta PRIRODA I DRUŠTVO Zaštita okoliša PID OŠ A.B.C.D. 1.1. – opaža i opisuje važnost vode za život PID OŠ A.1.1. – navodi svojstva vode PID OŠ C.1.2. – prepoznaje opasnosti od zagađivanja vode – navodi primjere dobrog odnosa prema okolišu MATEMATIKA Zbrajanje brojeva do 20 (8+5) MAT OŠ A.1.4.; B.1.1. – rješava računske zadatke zbrajanja jednoznamenkastih brojeva s prijelazom desetice TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
PRIRODA I DRUŠTVO
Zaštita okoliša PID OŠ A.B.C.D. 1.1. – snalazi se na globusu određujući dijelove Zemlje prema bojama PID OŠ C.1.2. – prepoznaje opasnosti od zagađivanja Zemlje – navodi primjere dobrog odnosa prema našem planetu HRVATSKI JEZIK Pisanje eko poruka OŠ HJ A.1.3. – čita podatke iz grafičkih prikaza U Prirodi i društvu OŠ HJ A.1.4. – oblikuje kraku pisanu poruku MATEMATIKA Zbrajanje brojeva do 20 (8+5) MAT OŠ A.1.4.; B.1.1. – rješava računske zadatke zbrajanja jednoznamenkastih brojeva s prijelazom desetice INFORMATIKA Glas za Zemljin spas |
HRVATSKI JEZIK
Slikopriča “Zašto grmičak nije mogao rasti” OŠ HJ B.1.2. – prepoznaje slikopriču prema obliku – sluša slikopriču OŠ HJ A.1.5. – traži objašnjenje za nepoznate riječi OŠ HJ B.1.1. – izražava mišljenje o postupcima likova PRIRODA I DRUŠTVO Zaštita okoliša PID OŠ B.1.1. – objašnjava važnost zaštite od sunca PID OŠ C.1.2. – izrađuje piktograme za zaštitu okoliša PID OP A.B.C.D.1.1. – prepoznaje uzročno-posljedične veze u ponašanju ljudi i zaštiti okoliša MATEMATIKA Zbrajanje brojeva do 20 (8+5) MAT OŠ A.1.4.; B.1.1. – rješava računske zadatke zbrajanja jednoznamenkastih brojeva s prijelazom desetice GLAZBENA KULTURA Slušanje „ Magarac i kukavica“ OŠ GK A.1.1. – prepoznaje cjelovitu klasičnu skladbu „ Magarac i kukavica“ OŠ GK A.1.2. – sluša skladbu „Magarac i kukavica“ i razlikuje glazbeno-izražajnu sastavnicu boja/izvođači |
HRVATSKI JEZIK
Abeceda OŠ HJ A.1.5. – pozna abecedni poredak – slaže riječi prema abecednom redu MATEMATIKA Zadaci riječima MAT OŠ A.1.4.; B.1.1. – rješava računske zadatke zbrajanja i oduzimanja u skupu brojeva do 10 MAT OŠ A.1.5. – rješava zadatke riječima GLAZBENA KULTURA Glazbeni instrumenti: tambure OŠ GK A.1.1. – razlikuje tradicijsku i popularnu skladbu OŠ GK A.2.1. – sluša tamburaški orkestar u izvođenju tradicijske i popularne glazbe OŠ GK C.1.1. – prepoznaje glazbu za ples TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbajte s nama |
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
GLAZBENA KULUTRA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
GLAZBENA KULTURA
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
Zbrajanje brojeva do 20 (8+5)
ZBRAJANJE -1 –zadatak
ZBRAJANJE -2 – pronađi par
INFORMATIKA
Glas za Zemljin spas
GLAS ZA ZEMLJIN SPAS – Za Zemljin spas dižem svoj glas
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Prezentacija 21_4_HRT3_1_ razred
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbaj s nama
Prezentacija 20_4_HRT3_1_ razred
13.4.2020 |
14.4.2020 |
15.4.2020 |
16.4.2020 |
17.4.2020 |
NERADNI DAN | HRVATSKI JEZIK
Rečenični znakovi OŠ HJ A.1.2.
PRIRODA I DRUŠTVO Energija PID OŠ D.1.1.
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 10
TJELSNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
PRIRODA I DRUŠTVO
Energija u domu PID OŠ D.1.1.
HRVATSKI JEZIK Dopunjavanje rečenica OŠ HJ A.1.4.
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 10 MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.
MAT OŠ E.1.1.
INFORMATIKA Računalno razmišljanje i logičko zaključivanje TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
MATEMATIKA
Zadaci riječima MAT OŠ A.1.4.; B.1.1
MAT OŠ A.1.5.
HRVATSKI JEZIK Pisanje rečenica OŠ HJ A.1.4.
OŠ HJ A.1.3.
PRIRODA I DRUŠTVO Energija – opasnosti i zaštita PID OŠ D.1.1.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
MATEMATIKA
MAT OŠ A.1.4.; B.1.1.
HRVATSKI JEZIK Čitanje rečenica OŠ HJ A.1.3.
PRIRODA I DRUŠTVO Energija – zaštita PID OŠ D.1.1.
LIKOVNA KULTURA Izrada modela vjetrenjače od papira OŠ LK A.1.1.
GLAZBENA KULTURA Pjesma „Bum, bum, bum“ OŠ GK B.1.1.
OŠ GK B.1.2.
OŠ GK B.1.4.
|
HRVATSKI JEZIK
GLAZBENA KULTURA
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
LIKOVNA KULTURA
Prezentacija 17_4_HRT3_1_razred
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
PREZENTACIJA 16_4_HRT3_1_razred
PRIRODA I DRUŠTVO
HRVATSKI JEZIK
MATEMATIKA
INFORMATIKA
PREZENTACIJA 15_4_HRT3_1_razred
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO Energija
HRVATSKI JEZIK Rečenični znakovi
PREZENTACIJA 14_4_HRT3_1_razred
6.4.2020 |
7.4.2020 |
8.4.2020 |
9.4.2020 |
10.4.2020 |
HRVATSKI JEZIK Slikovnica-Covid 19
PRIRODA I DRUŠTVO Zdravlje
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 20
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
PRIRODA DRUŠTVO Uskrs
HRVATSKI JEZIK Slikopriča „ Bijeli i Brzi“
MATEMATIKA
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
LIKOVNA KULTURA
MATEMATIKA Nizovi
HRVATSKI JEZIK Pisanje rečenica
PRIRODA I DRUŠTVO
|
GLAZBENA KULTURA Pjesma „ Zeko hop“
HRVATSKI JEZIK Igrokaz:“ Brzi i Bijeli“
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA
|
NERADNI DAN |
HRVATSKI JEZIK Crtani film – Baltazar – “Augustova treća sreća”, anagrami (1. dio) i anagrami (2. dio)
MATEMATIKA
GLAZBENA KULTURA Luka i prijatelji
Prezentacija 9_4_HRT3_1_razred
LIKOVNA KULTURA Ritam osnovnih i izvedenih boja
MATEMATIKA Nizovi
HRVATSKI JEZIK Pisanje rečenica
PRIRODA I DRUŠTVO Uskrs
PREZENTACIJA 8_4_HRT3_1_razred
PRIRODA I DRUŠTVO Uskrs
HRVATSKI JEZIK Bijeli i Brzi – slikopriča
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 20 – uvježbavanje
PREZENTACIJA 7_4_HRT3_1_razred
HRVATSKI JEZIK Pjesmica Sve će biti u redu!
PRIRODA I DRUŠTVO Slikovnica COVID – 19
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20 – uvježbavanje
INFORMATIKA Crtam i uživam 3. dio
PREZENTACIJA 6_4_HRT3_1_razred
30.3.2020. |
31.3.2020. |
1.4.2020. |
2.4.2020. |
3.4.2020. |
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo slovo Đ ;
MATEMATIKA Zbrajanje brojeva (13+4)
PRIRODA I DRUŠTVO Rad ljudi u proljeće
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
|
PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće-ponavljanje
MATEMATIKA Oduzimanje brojeva (17-4)
HRVATSKI JEZIK Čitanje teksta „ Kapljica“
GLAZBENA KULTURA Pjesma „Visibaba mala“
|
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo DŽ
PRIRODA I DRUŠTVO Doba dana
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20
SAT RAZREDNIKA Važnost tjelovježbe |
PRIRODA I DRUŠTVO Dani u tjednu
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20
HRVATSKI JEZIK Pjesma „ Kako je rasla ljubav“
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
|
HRVATSKI JEZIK Igrokaz:“ Jučer, danas, sutra“
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20
PRIRODA I DRUŠTVO Jučer, danas, sutra
LIKOVNA KULTURA Izrada štapne lutke
|
PRIRODA I DRUŠTVO Dani u tjednu
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje do 20
HRVATSKI JEZIK Tekst “Jučer, danas, sutra”
“Čežnja za proljećem” W. A. Mozart; izvedba Dječjeg opernog zbora, “Male zvjezdice”
od 1:58 minuta do 3:40 minuta
Prezentacija 3_4_HRT3_1_razred
HRVATSKI JEZIK “Kako je rasla ljubav” – prepisivanje rečenica
MATEMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
Prezentacija 2_4_HRT3_1_razred
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo DŽ
MATEMATIKA Zbrajanje i oduzimanje brojeva do 20
PRIRODA I DRUŠTVO Doba dana
PREZENTACIJA 1_4_HRT3_1_razred
PRIRODA I DRUŠTVO – Proljeće: vrijeme, biljke, životinje, rad ljudi – uvježbavanje
MATEMATIKA – Oduzimanje brojeva do 20 (17 – 4)
HRVATSKI JEZIK – Čitanje teksta “Kapljica” Tene-Ilone, uč. 4. razreda
GLAZBENA KULTURA – Pjesma “Visibaba mala”
Prezentacija 31_3_HRT3_1_razred
MATEMATIKA Zbrajanje 13 + 4
PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće – rad ljudi
HRVATSKI JEZIK Slovo Đ
INFORMATIKA Svaki tjedan IKT jedan – Crtanje uz pomoć digitalnih alata
Prezentacija 30_3_2020_HRT3_1_razred
23.3.2020. |
24.3.2020. |
25.3.2020. |
26.3.2020. |
27.3.2020. |
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo Z
MATEMATIKA Zbrajanje do 10; Prikazivanje podataka piktogramom PRIRODA I DRUŠTVO Prava i dužnosti djeteta GLAZBENA KULTURA Sviranje i tjeloglazba |
MATEMATIKA Uspoređivanje brojeva do 20
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo Ž TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo LJ
LIKOVNA KULTURA Izrada cvijeta od salveta MATEMATIKA Jednoznamenkasti i dvoznamenkasti brojevi TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće-vrijeme i biljke
MATEMATIKA Zbrajanje brojeva 10+ 2 HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo NJ TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama |
HRVATSKI JEZIK Tekstovi o proljeću
MATEMATIKA Oduzimanje brojeva 12-2 SAT RAZREDNIKA Ponašanje u nastavi na daljinu PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće – životinje |
HRVATSKI JEZIK Priča o Ježiću Bodljiću
GLAZBENA KULTURA Pjesma/brojalica “Čvorak, čvorak”
PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće – životinje
MATEMATIKA
Prezentacija 27_3_2020_HRT3_1_razred
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo slovo NJ
MATEMATIKA Zbrajanje brojeva 10 + 2
PRIRODA I DRUŠTVO Proljeće – vrijeme i biljke
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
Prezentacija 26_3_2020_HRT3_1_razred
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo LJ
PRIRODA I DRUŠTVO
MATEMATIKA Jednoznamenkasti i dvoznamenkasti brojevi
LIKOVNA KULTURA Izrada cvijeta od papira
Prezentacija 25_3_2020_HRT3_ 1_razred
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo tiskano slovo Ž
MATEMATIKA Uspoređivanje brojeva do 20
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA Vježbaj s nama
HRVATSKI JEZIK Veliko i malo slovo slovo Z
MATEMATIKA Prikazivanje podataka piktogramima
PRIRODA I DRUŠTVO Naša prava i dužnosti
Profesor Baltazar: Zvjezdani kvartet
INFORMATIKA
PRIRODA I DRUŠTVO
Istraživanje boje, boje, mirisa i okusa vode
GLAZBENA KULTURA
Stvaranje kiše tjeloglazbom i slušanje brojalice “En, den dore”
MATEMATIKA Brojevi do 20
HRVATSKI JEZIK Tekst o vodi
HRVATSKI JEZIK Pravila u razgovoru
GLAZBENA KULTURA Slušanje i oponašanje zvukova
MATEMATIKA Zadaci riječima – zbrajanje i oduzimanje do 10
PRIRODA I DRUŠTVO Moja obitelj
PRIRODA I DRUŠTVO Zdrava prehrana
HRVATSKI JEZIK – Slovo H
HRVATSKI JEZIK
PRIRODA I DRUŠTVO
Franka i flauta, sadržajna analiza
Premetaljka s riječima iz teksta Franka i flauta
E