Novosti

Talijanski jezik, skupovi uživo – priprema za frontalnu primjenu novih kurikuluma, siječanj 2019.

Talijanski jezik, skupovi uživo – priprema za frontalnu primjenu novih kurikuluma, siječanj 2019.

Objavljeno: 17. veljače 2019.

U razdoblju od 9. do 26. siječnja 2019. godine održano je 8 stručnih skupova na lokalnoj i regionalnoj razini za učitelje i nastavnike Talijanskoga jezika Republike Hrvatske. Prisustvovalo je 312 učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola.

Predavačice na stručnim skupovima bile su članice stručne radne skupine za Talijanski jezik: Roberta Bonassin, Nina Karković, Ljiljana Kurjak, Kristina Štefiček i Ines Viljanac Katičić.

Teme stručnih skupova:

  1. Zašto trebamo promjene?
  2. Škola za život
  3. Virtualne učionice u obrazovnoj reformi
  4. Digitalni metodički priručnici, OneNote
  5. Rješavanje problema
  6. Zaključci i evaluacija

Sudionici su na skupovima upoznati s provedbom eksperimentalnog programa Škola za život te s promjenama koje donosi obrazovna reforma. Saznali su više o edukaciji putem virtualnih učionica, a predstavljeni su im i metodički priručnici koje su izradile članice stručne radne skupine za Talijanski jezik.

Govorilo se i o važnosti kompetencije rješavanja problema te o mogućnostima njezine primjene u nastavnoj praksi.

Škole domaćini održanih skupova bile su: Gimnazija Velika Gorica; Srednja Škola Pakrac; OŠ Jurja Dobrile, Rovinj; Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci; OŠ Vidici, Šibenik; Gimnazija Vladimir Nazor; II. gimnazija, Split; Hotelijersko-ugostiteljska škola u Dubrovniku.

Na stručnim skupovima sudjelovalo je 312  učitelja i nastavnika Talijanskoga jezika, od kojih je njih 248 ispunilo anketu (79.48%).

Prema rezultatima ankete 79.84% polaznika u potpunosti je zadovoljno organizacijom skupa.

Ukupno 65.73% sudionika smatra da su dobivene informacije u potpunosti korisne, a 33.87% smatra da su djelomično korisne.


Sudionici su u anketi naveli i teme o kojima bi više željeli saznati u virtualnim učionicama ili na stručnim skupovima uživo.

Teme koje su sudionici skupova najviše spominjali su: odgojno-obrazovni ishodi, vrednovanje te primjena informacijsko-komunikacijske tehnologije i novih metoda poučavanja u nastavi. Naglašena je i potreba za konkretnim primjerima iz nastavne prakse te iskustvima iz eksperimentalnih škola.

Sudionici skupova su u anketi pisali i svoje komentare o održanom skupu. Komentari su bili većinom vrlo pozitivni, izdvajamo samo neke od njih:

  • Vrlo sam zadovoljna skupom, smatram da su predavačice bile jako zanimljive, jasne i da su prenijele puno korisnih informacija.
  • Skup je bio koristan, a voditeljice skupa su bile jako pristupačne i otvorene za pitanja i odgovore.
  • Skup je odlično organiziran, atmosfera ležerna, radnog ozračja.
  • Predavačice su doprinijele tome da se osjećam opušteno.
  • Skup je bio edukativan i koristan, posebice za rad u virtualnoj učionici.
  • Pohvaljujem voditeljice skupa na dobro odrađenom poslu. Sad su mi neke stvari puno bliže i jasnije.
  • Skup mi je otklonio neke predrasude koje sam imala o virtualnoj učionici.
  • Edukacija je zanimljiva i korisna. Upoznati smo s dosta novih detalja i dani su nam korisni savjeti za edukacije koje nas očekuju.
  • Voditeljice su odlično pripremljene i spremno odgovaraju na pitanja za koja su kompetentne.
  • Dobar uvod u reformu.
  • Odličan je, oduševljena, bogata za puno novih iskustava.
  • Pohvala organizatoricama i predavačicama, izlaganja su bila jasna, a kolegice strpljive i profesionalne.
  • Jako mi se svidio prvi problemski zadatak!
  • Jako korisno i opuštena atmosfera u kojoj se nismo ustručavali postavljati pitanja.
izvješće Talijanski jezik
Podijelite članak:Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin